بچه داری رامبد جوان در خندوانه!!
برنامه روز گذشته خندوانه ( سه شنبه 27 مرداد ) با اجرای رامبد جوان و با حضور تعداد زیادی از کودکان برگزار شد.

حضور نوزادان و کودکان در خندوانه فضای جالبی را ساخت

در برنامه شب گذشته ، تماشاگرانی حضور داشتند که به همراه فرزندان کوچک و یا نوزاد خود به این برنامه آمده بودند. بچه‌هایی که در ابتدا با گریه یکدیگر فریاد می‌زدند وبرای لحظاتی آنجا را تصرف کرده بودند.

شادی این قسمت از برنامه به همه پدر و مادرهایی که بچه شان تازه متولد شده یا سن یک تا دو سال دارند تقدیم شد.

در ابتدای برنامه نیما شعبان نژاد به عنوان کمدین برنامه وارد خندوانه شد .او با گریمی متفاوت آمد و خود را دکتر پاینده سازگار با محیط معرفی کرد.بعد هم اعلام کرد که می‌خواهد درباره روابط هنجارهای نادرست و تبدیل آن به درست بین والدین و فرزندان صحبت کند.

در جایی از برنامه نیما از حاضران پرسید که خوشبختی بچه ها در چیست ؟ که رامبد جوان پاسخ مناسبی داد اما نیما شعبان نژاد گفت: شما مگه بچه‌ داری؟ وقتی که نداری چرا خودت را قاطی این بحث ها می‌کنی!

در ادامه دکتر سازگار روش‌ های نوین و جذابی را برای تربیت موفق کودکان ارائه کرد و از رامبد جوان و حاضرین در قبال آن درخواست پول کرد! نیما با حضورش در این آیتم لحظات شادی را رقم زد.

بعد از رفتن نیما ، رامبد جوان از دکتر سید حامد برکاتی ، متخصص کودکان و اطفال دعوت کرد تا به روی سن بیاید.

در همین حین بچه های حاضر در سالن مشغول بازی و شیطنت خود بودند و از سر و کول خندوانه بالا پایین می رفتند و فضای خاصی را در این برنامه رقم زده بودند . حتی پدران و مادران برای ساکت کردن گریه فرزندانشان قدم می زدند تا آنها را آرام کنند.


در ابتدای گفتگو با مهمان اصلی برنامه رامبد جوان یکی از تپل ترین و بامزه ترین کودکان با نام بردیا را از پدرش گرفت و بغل کرد و با خود به روی سن برد.

دکتر برکاتی در پاسخ به اینکه چه کنیم تا حال بچه‌هایمان خوب باشد گفت: توجه، توجه والدین، آشنایان، مسئولین و حتی سیاست گذار‌ان، چون آن‌ ها می‌توانند با ایجاد شرایط اجتماعی مناسب برای مثلا مادر و پدر کودک، منجر به خوب بودن حال او شوند.

در ادامه صحبت ها ، رامبد جوان از حاضرین خواست تا سوال هایشان را از دکتر بپرسند . پس از رفتن وی ، مسابقه داخل استودیو در حالی که والدین‌،  بچه در بغل داشتند اجرا شد و بعد هم رامبد جوان ضمن آرزوی شادی برای همه با همان سرو صداها خداحافظی کرد.

این قسمت از خندوانه هم بدون حضور جناب خان به پایان رسید.



تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ / فریبا بیات