محمدرضا هدایتی: سریال درحاشیه ادامه دارد و متوقف نخواهد شد
محمدرضا هدایتی گفت: سریال "در حاشیه" ادامه دارد و متوقف نخواهد شد و ساخت قسمت جدید آن در مرحله‌ی آماده‌سازی دکور قرار دارد.

محمدرضا هدایتی: نقشم کمرنگ شده است

محمدرضا هدایتی در گفت‌وگویی گفت: با توجه به تغییر سیستم مدیریتی در صداوسیما برای ما بازیگران تا به امروز تغیرات قابل مشاهده‌ای وجود نداشته است. شاید تهیه‌کنندگان تغییرات را در سیاستگذاری‌های جدید حس کرده باشند ولی هنوز برای بازیگران قابل لمس نیست.

این بازیگر ادامه داد: البته زمان می‌خواهد تا سیاستگذاری‌های جدید فراگیر شود و تاثیرش را برای مثال در بهبود سریال‌های طنز بگذارد. قطعا تلاش‌هایی شده و با گذر زمان مطمئنا در تمامی ابعاد صداوسیما قابل مشاهده خواهد بود ولی در حال حاضر ما چیزی مشاهده نکردیم.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار درباره‌ی سریال «در حاشیه» گفت: این سریال ادامه دارد و متوقف نخواهد شد و ساخت قسمت جدید آن در مرحله‌ی آماده‌سازی دکور قرار دارد.


عکس محمدرضا هدایتی و سیامک انصاریعکس محمدرضا هدایتی و سیامک انصاری


وی درباره‌ی نقش خود در سریال طنز مهران مدیری افزود: من با همان نقش قبلی در سریال در حاشیه حضور خواهم داشت ولی به دلایلی نقشم بسیار کمرنگ شده است.

هدایتی در پایان گفت: امیدوارم هرچه زودتر سریال‌های طنز در صداوسیما مسیر مشخص خود را پیدا کنند، زیرا مردم نیازمند اینگونه سریال‌ها هستند و از آن استقبال می‌کنند. امیدوارم مسؤولان نیز به این موارد بیشتر توجه کنند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : isna.ir