شبی شاد در خندوانه با حضور امین حیایی، الیکا عبدالرزاقی و..
ویژه برنامه خندوانه شب گذشته ( سه شنبه 3 شهریور ) با حضور 16 کمدین در حالی برگزار شد که در ابتدا شادی این قسمت به مناسبت میلاد امام هشتم ، به خادمین عزیز حرم امام رضا(ع) تقدیم شد.

رقابت 16 کمدین در خندوانه

رامبد جوان در ابتدای برنامه خندوانه گفت: با قاطعیت اعلام می‌ کنم که برای اولین بار در تاریخ تلویزیون ایران همچین اتفاقی می‌افتد که 16 کمدین باهم جمع شوند و در فضایی شاد  اجرا کنند، بگویند و بخندند و مسابقه برگزار کنند.



 سپس رامبد جوان با اشاره به دوستی و همدلی که یکی از اهدافشان در این رقابت است شروع کرد به دعوت از هنرمندان این مسابقه بزرگ.. امین حیایی ، مهران غفوریان ، سجاد افشاریان ، بیژن بنفشه خواه ، علیرضا خمسه ، علی مسعودی ، اکبر خواجوی ، شقایق دهقان ، الیکا عبدالرزاقی ، رضا شفیعی جم ، سروش صحت ، هومن حاجی عبداللهی ، سپند امیرسلیمانی ، امیر مهدی ژوله ، نادر سلیمانی  و جواد رضویان ، که البته او به دلیل مشغله در این قسمت حضور نیافت.


سپس جناب خان در جایگاه کمدین قرار گرفت و رامبد به او هم خبر مسابقه خنداننده برتر را داد و جناب خان با شنیدن این واژه با همان حالت تعجب همیشگی گفت: خنداننده برتر؟ این هم به آن اسم‌ های مسخره قبلی مثل رامبد و خندوانه اضافه شد؟

سپس گفت: من الان یک جک می‌ گویم اگر از خنده دل درد گرفتید که هیچ، و‌گرنه با بچه‌ ها میایم براتون. یک روز دو جنوبی داشتند لاف می‌ زدند که یکی از آنها می گوید من در جنگل آمازون در حال فرار کردن از دست یک شیر بودم تا اینکه او من را خورد، دوستش می گوید کوکا اگه خوردت پس چرا الان زنده‌ ای؟ و آن یکی می گوید:  آخه تو به این می گی زندگی‌؟ ما الان زندگی دارم؟‌ و سپس همه با هم خندیدند تا جناب خان خوشحال شود.


16 کمدین در خندوانه16 کمدین در خندوانه

در ادامه جناب خان یک شناسنامه جدید با نام فرشته جونده و سال تولد تازه (20 سال سن) که برای سال 94 بود به رامبد جوان داد و گفت: بیا آقا، آن گیری که داشتی حل شد و دیگر می‌ توانی با افتخار در مجامع عمومی حاضر شوی. که رامبد جوان از این حرکت بسیار متعجب شد.

سپس اکبر عبدی وارد صحنه شد و با قرعه کشی به کمک رامبد جوان ، همه کمدین ها را به گروه های 2 نفره تقسیم کردند . کمدین ها دو به دو برای شرکت در مسابقه با هم رقیب شدند: گروه 1 مهران غفوریان  و نادر سلیمانی، گروه 2 امیرمهدی ژوله و هومن حاج عبداللهی،  گروه 3 جواد رضویان و علیرضا خمسه، گروه 4 شقایق دهقان و رضا شفیعی جم، گروه 5 سجاد افشاریان و سپند امیرسلیمانی، گروه 6 امیر کربلایی زاده و علی مسعودی ، گروه 7 الیکا عبدالرزاقی و بیژن بنفشه خواه ، گروه 8 امین حیایی و سروش صحت.

قرار است این کمدین ها با هم اجرا کنند و مردم به هر کدام که خواستند رای دهند تا رقابت سالم و جذابی بین آنها صورت گیرد.

هر کدام از این کمدین ها وقتی برای دریافت مدال کمدین به هنگام قرعه کشی به روی سن می آمدند صحبت های جالبی می کردند و از خوشحالی و استرس حضور در این رقابت مطالبی را بیان می کردند و جناب خان نیز برای هر کدام از آنها قطعات جداگانه ای از ترانه های مختلف که ساخته خود جناب خان است را می خواند .

ویژه برنامه خندوانه در شب میلاد امام رضا (ع) با حضور 16 کمدین در شبی شاد و مفرح بدون حض.ر نیما به پایان رسید.


تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.culture
اختصاصی سیمرغ / فریبا بیات