درخواست دوباره رامبد جوان از فردوسی‎پور برای حضور در خندوانه!
برنامه خندوانه در روز گذشته ( یکشنبه 8 شهریور ) با اجرای پر انرژی رامبد جوان آغاز شد.

نیما شعبان نژاد در نقش بایرام

در همان ابتدای برنامه نیما شعبان نژاد در نقش بایرام وارد شد و درباره رستورانش صحبت کرد، بعد هم رامبد جوان راجع به نوع لباس پوشیدن و برخورد او با مشتریان صحبت هایی کرد و لحظات شادی را برای مخاطبان بوجود آورد.

سپس رامبد جوان برای معرفی مهمان این قسمت از خندوانه گفت : مهمان امشب برنامه پیشکسوتی است که خیلی از ما صدای او را در رادیو شنیده‌ایم ، کسی که به همه ما نوید آزادی خرمشهر را داده بود.


اسکندر کوتی مهمان خندوانه شد

در ادامه اسکندر کوتی، گزارشگر برنامه‌ های رادیویی وارد شد و در همان آغاز ورود ، با رامبد جوان پرتاب حلقه‌ ها بازی کرد و همان لحن رادیویی اش گزارش کرد. سپس رامبد جوان از او خواست تا تماشاگران را با چشم های بسته به یک فضا ببرد . او نیز گزارش بازی ایران و استرالیا و گل حمید استلی را گزارش کرد و باعث زنده شدن خاطرات بسیاری در ذهن مخاطبین شد.

او از نحوه گزارشگر شدنش و اینکه پدرش دوست داشته او فوتبالیست شود اما خودش به گزارشگری علاقه بیشتری داشته ، سخن گفت. در ادامه از آرامش و برخورد صبورانه‌ اش در مواجهه با مشکلات گفت .او درباره بحث کتاب گفت : آخرین کتابی که خوانده و به دیگران پیشنهاد می دهم کتاب بی شعوری است. سپس خاطره‌ ای از جبهه‌تعریف کرد و  اخبار آزادی خرمشهر را با همان صدای قدیمی و خاطره انگیز خودش اجرا کرد.

مهمان برنامه در پاسخ سوال رامبد جوان گفت:همیشه در حین گزارش بازی این را در نظر می گیرم که الان پدر و مادر بازیکن ها دارند فرزندشان را می‌ بینند برای همین هیچ وقت سعی نکردم که به صورت ناعادلانه‌ ای کسی را توصیف یا تعریف کنم، چون او الان فقط یک بازیکن نیست بلکه فرزند و قوم و خویش یک خانواده است که تخریب بی دلیل وی کار ناپسندی است.

اسکندر کوتی در بخشی از خندوانه درباره عادل فردوسی پور صحبت کرد و گفت : عادل فردوسی پور جایگاهش را می‌ شناسد، از او می خواهم که در این برنامه حضور پیدا کند و رامبد جوان هم در ادامه گفت: نمی‌دانم چرا او واقعا به اینجا نمی‌ آید، با اینکه همیشه به من لطف داشته و بر اساس نظراتی که به من می‌ دهد می‌دانم برنامه را می‌بیند ولی امیدوارم بالاخره یکبار در خندوانه حاضر شود. بعد همه حاضران با هم خطاب به فردوسی پور گفتند عادل بیا، عادل بیا .... .

رامبد جوان از مهمان برنامه خواست تا بیرون از استدیو با انجام کاری ، دل یک یا چند نفر از مردم را به گونه ای شاد کند و او قرار شد که برای سه ساعت در یک روز حدود 20 نفر را در یک جا جمع کند و کوتی علاوه بر پاسخ به سوالات آنها‌، اطلاعات مهم فوتبالی را برای آنها بگوید تا آشنا شوند.


حضور علی اوجی به عنوان کمدین

 بعد از خداحافظی مهمان برنامه ، علی اوجی به عنوان کمدین وارد صحنه شد و دو خاطره تعریف کرد که یکی از آنها ماجرای ترسیدن او در شهربازی بود و دیگری درباره بینی دوستش بود که در پنکه بی محافظی که همیشه سرشان را جلویش می‌ بردند تا صدای جالبی را تولید کنند‌، لای پره‌ ها گیر می‌کند و غوغایی به پا می‌شود.

سپس این قسمت از خندوانه نیز بدون حضور جناب خان به پیان رسید.


تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ / فریبا بیات