امیرحسین صدیق, آقای پدر زی زی گولو به خنداونه آمد!
روز گذشته ( دوشنبه 9 شهریور ) برنامه خنداونه با اجرای رامبد جوان و با حضور امیرحسین صدیق آغاز شد.

امیر حسین صدیق در خندوانه

در ابتدای برنامه شادی این قسمت از خندوانه به همه مادرزن‌ ها و مادر‌شوهر‌ ها تقدیم شد. در ادامه رامبد جوان برای معرفی مهمان اصلی از کودکان صحبت کرد و  گفت: کودکان وقتی پای تلویزیون نشسته باشند یادگیری بالایی پیدا می کنند . مهمان امشب ما کسی است که از قصه‌ های تابه تا آمده و هنوز هم برای ما آقای پدر است، و من هم به این بهانه از امیرحسین صدیق دعوت می‌کنم تا به روی سن بیاید.

در آغاز ورود امیرحسین صدیق ، قرار شد همه چشم هایشان را بندند تا او آنها را به جایی و فضایی در ذهن ببرد. او نیز تماشاگران را با توصیفات جذابی به یک محل آرام، با صدای آب، نسیم خنک، چوپان و گله‌ اش برد، و بعد هم درباره فرارش از تهران و زندگی در حومه شهر که در سن 30 سالگیش آن را اعلام کرده بود صحبت کرد.

امیر حسین صدیق علت همکاری زیادش با مرضیه برومند را بیان کرد و گفت: بعد از زی زی گولو همیشه تلاشم بر این بوده که با او کار کنم، حتی در مواقعی که برای من نقشی نداشت هم باز می‌ ماندم و به عنوان دستیار کارگردان، برنامه‌ریز، طراح صحنه در کنار ایشان کار می‌ کردم. برای قصه‌ های تابه تا من را کسی به مرضیه برومند معرفی کرد وگرنه انتخاب اول خانوم برومند ابتدا مجید علم بیگی بود و بعد از او نیز افراد دیگری جز بنده بودند، خلاصه بار اول که من را دیدند با تعجب به معرف گفتند : این دیگه کیه، سنش که خیلی کمه،‌ قیافشم مثل نون تافتونه! و چند بار من را رد کردند تا بالاخره با پافشاری پذیرفته شدم.

صدیق از روز اولی که به شهرت رسید و مردم او را شناختند گفت:  بعد از بازی در قصه های تا به تا، یکبار در خیابان کسی پشت سر من بلند گفت: این همان آقای پدر است.همان امیر حسین صدیق! و من اول تعجب کردم و کمی هم ترسیدم که اصلا چرا باید غریبه‌ای اسم من را بداند ولی کم کم فهمیدم که شهرت چیست و چه عواقبی دارد.

در ادامه رامبد جوان از امیر حسین صدیق تست بازیگری گرفت و از او خواست تا جمله‌ ای را با حالت خنده، ترسیده و عصبانی اجرا کند. سپس به اصرار رامبد جوان شعر قدیمی "ملا ممد جان" را برای تماشاگران خواند.

در انتها هم برای شاد کردن یک عده از مردم قرار شد با مردم به بانک خون برود و برای سلول‌ های بنیادین خون بدهند، سلول‌های بنیادین و پلاکت‌ های این خون به مصرف بیمارانی چون تالاسمی، هموفیلی می‌رسد، وی همچنین ثبت نام برای اهدای عضو پس از مرگ را هم به همه توصیه کرد.

بعد از خداحافظی امیرحسین صدیق ، این قسمت از برنامه نیز بدون حضور کمدین ، جناب خان و نیما شعبان نژاد به پایان رسید.


تهیه و تدوین : گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ / فریبا بیات