گزارشگر پرخاطره به همراه جناب خان لحطات شادی را رقم زد
برنامه خندوانه در شب گذشته ( یکشنبه 15 شهریور ) با حضور هادی عامل ، جناب خان و اجرای رامبد جوان به روی آنتن رفت.

در برنامه خندوانه چه گذشت؟

در ابتدای برنامه رامبد جوان شادی این قسمت را به همه کسانی که در معدن کار می کنند تقدیم کرد. سپس نتایج مسابقه دوم خنداننده برتر را اعلام کرد ، الیکا عبدالرزاقی کمدین گروه دوم خنداننده‌ برتر با کسب آرای بیشتر نسبت به بیژن بنفشه خواه ، توانست به مرحله بعد صعود کند.

در آغاز خندوانه ، نیما شعبان نژاد و دانیال از پشت صحنه وارد شدند و نیما با لحن گزارشگرها صحبت های جالبی کرد و لحظات شادی را برای تماشاگران رقم زد.

 

استندآپ کمدی جناب خان

سپس جناب خان به عنوان کمدین در جایگاه مخصوص قرار گرفت و گفت که مدرک آیلتس خود را گرفته و برای شرکت در جشنواره بین المللی لبو فروشان اقدام کرده است، پس قرار شد رامبد جوان با جناب خان نقش مشتری و فروشنده لبو را تمرین کنند.  در قسمتی از این تلاش وقتی رامبد جوان به عنوان خریدار از او لبو خواست، جناب خان گفت: خوب چه سایزی می‌خواهی؟ L و xL و 2xL  داریم البته الان همه را تمام کردیم. که این تعجب زیاد رامبد جوان را در پی داشت. اما یکدفعه یک نفر با بی سیم از طرف نیروی انتظامی آمد و رامبد جوان را به جرم سد معبر با خود برد.

پس از رفتن او جنابخان اعلام کرد: همان بهتر که او را بردند، بچه‌ ها راحت باشید، با گفتن این خبر همه حاضران به جز خانم ها که ناچار به نشستن در سر جای خود بودند، با موشک‌ های کاغذی از جا بلند شدند و استودیو را روی سر خود گذاشتند.


عکس هادی عاملعکس هادی عامل

 

هادی عامل در خندوانه

بعد از همه این ها ، رامبد جوان از هادی عامل گزارشگر معروف کشتی‌ دعوت کرد تا به روی سن بیاید. وی ابتدا از مربی بودن خود و رسیدنش به گزارشگری تعریف کرد و بعد هم از امتحان و تست صدایی که برای ورودش به این عرصه داده بود، صحبت هایی کرد.

در حین گفتگو صدای نیما با همان لحن گزارشگری‌اش که بسیار شبیه عامل بود شنیده شد و سپس خود او حاضر شد و قسمت‌هایی از این صحبت‌ها را گزارش کرد.

 

هادی عامل در ادامه اظهار داشت که هیچ وقت علاقه نداشته تا ورزشی غیر از کشتی را گزارش کند و دوست دارد صدایش تنها برای کشتی بماند، وی همچنین اشاره‌ ای هم به دستپختش کرد و گفت که در این زمینه مدعی است و جوان هر غذایی نام می برد او بلد بود درست کند.

در ادامه جناب خان از هادی عامل در مورد فنونی چون سر و ته یکی، حصیر مال و غیره پرسید و گفت پدر احلام خیلی چغر و بد بدن است و هر بار می‌ روم خواستگاری اول حصیرمالوم می‌کند بعد حمال بند و در نهایت هم نمد مال. اصلا حق دو نفر در این دنیا ضایع شده است، یکی من و یکی هم عبدولی.

 

در بخش بعدی هادی عامل گفت ما و پهلوان‌ها یک بار به خواستگاری احلام می‌رویم تا بلکه بتوانیم کاری کنیم.

 

در اواخر این گفتگو هادی عامل در خصوص شکل‌گیری اصطلاح معروف چغر بد بدن گفت: این واقعا بیان احساس من در آن بازی بود و چون با همه وجود آن را به کار برده بودم، در بین مردم جا افتاد. بعد از رفتن او ف این قسمت از خندوانه نیز به پایان رسید.


تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ / فریبا بیات