رامبد جوان فصل سوم خندوانه را می سازد یا فیلم سینمایی‎اش را؟
رامبد جوان که تولید یک برنامه هرشبی او را به کلی از فضای فیلم و سریال دور کرده، برای ساخت فیلم سینمایی تازه‌اش مصمم است.

زمان پخش فصل سوم خندوانه

با توجه به اینکه بی‌اغراق «خندوانه» پربیننده‌ترین برنامه فعلی تلویزیون است که باعث آشتی مخاطبان بسیاری با رسانه ملی شده و حضور محمد سرافراز در پشت‌صحنه آن نیز بر رضایت ریاست سازمان صداوسیما از آن صحه می‌گذارد، ساخت سری سوم این برنامه امری بدیهی و از پیش معلوم شده است. چرا که قرار نیست تلویزیون از زحمتی که برای به دست آوردن این موفقیت و این تعداد مخاطب کشیده، صرف‌نظر کند و به‌راحتی از آن بگذرد.

بنابراین ساخت فصل سوم «خندوانه» حتمی است و رامبد جوان نیز این موضوع را تایید می‌کند. با‌این‌حال چیزی که هنوز گروه سازنده با تلویزیون بر سر آن به توافق نرسیده اند، زمان آغاز فصل سوم است. طبق شنیده‌ها، تلویزیون در صدد است پس از وقفه‌ای که به طور معمول طی محرم و صفر برای برنامه‌های طنز و به‌ویژه «خندوانه» می‌افتد، بلافاصله اواخر آذر، پخش سری سوم این برنامه را آغاز کند و تایم پربیننده شبکه نسیم خالی نماند. اما رامبد جوان که تولید یک برنامه هرشبی او را به کلی از فضای فیلم و سریال دور کرده، برای ساخت فیلم سینمایی تازه‌اش مصمم است.

جوان چهارمین فیلم سینمایی خود را در همکاری دوباره با جواد فرحانی، تهیه‌کننده برنامه فعلی‌اش در اواخر مهر که هم‌زمان با آغاز محرم است کلید می‌زند و مشخص نیست ساخت آن چه زمانی به پایان خواهد رسید. از این رو درباره زمان آغاز رسمی فصل سوم «خندوانه» هنوز هیچ اظهار‌نظری نمی‌توان کرد و این مساله به هماهنگی با صدا‌و‌سیما نیاز دارد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : sabairan.com