نامه خداحافظی مجری برنامه هفت از مردم!
گبرلو که بعد از فریدون جیرانی اجرای برنامه تلویزیونی «هفت» با موضوع مسایل سینمایی را به عهده داشت برای مخاطبانش متنی نوشت.

رفتن محمود گبرلو از برنامه سینمایی هفت

محمود گبرلو مجری سری دوم برنامه تلویزیونی «هفت» که حدودا سه ما قبل و همزمان با ماه رمضان به صورت غیررسمی از تهیه برنامه کنار گذاشته شده بود، 30 شهریور ماه نامه خداحافظی خود از این برنامه را منتشر کرد.

محمود گبرلو البته که دلیل انتشار دیرهنگام نامه خداحافظی را انتظارش برای دعوت به جلسه مدیران برای تعیین استراتژی جدید برنامه ذکر کرده غافل از آن که در زمان طولانی انتظار، تیم جدید در حال ساماندهی طرح های خود بوده اند.

نکته عجیب نامه گبرلو هم آنجاست که در خط اول ادعا کرده چهار سال مجری-کارشناس “هفت” بوده است.

این ادعا در شرایطی طرح شده که فریدون جیرانی مجری ابتدایی “هفت” در اردیبهشت ۹۱ از کار برکنار شد و در تیر ماه ۹۱ گبرلو روی آنتن رفت. از تیرماه ۹۱ تا تیر ۹۴ هم نهایتا بیشتر از ۳سال خورشیدی نمیشود!


عکس محمود گبرلو

عکس محمود گبرلو

متن کامل یادداشت خداحافظی گبرلو را در ادامه بخوانید:

«بینندگان خوب برنامه هفت!

سلام

حدود ۴ سال «تهیه کننده و مجری کارشناس» برنامه سینمایی هفت بودم، در این مدت بر اساس استراتژی تعیین شده و البته تایید شده! تلاش کردیم در آرامش و صداقت مباحث سینمای ایران بطور عمیق و منصفانه مطرح شود.

بعد از تعطیلی برنامه درماه مبارک رمضان بنا بر فرمایش مسئولان محترم شبکه سه قرار بود دوم مرداد به روی آنتن برویم اما ناگهان برنامه تعطیل شد و فرصت خداحافظی بدست نیامد.

در این مدت چون گفته بودند جلسه می‌گذاریم تا استراتژی جدید تعیین شود ادب و رفتار حرفه ای حکم می‌کرد منتظر بمانیم و ماندیم اما اخیرا در رسانه ها خواندم عزیزی را برای برنامه انتخاب کردند.

لذا وظیفه دارم از شما که حدود ۴ سال بیننده مهربان هفت بودید خداحافظی کنم. من و دوستانم را ببخشید که تا پاسی از شب بیدارتان نگه میداشتیم. نگاه مهربانتان را از سینمای ایران دریغ نفرمایید.

محمود گبرلو

 

تهیه کننده و مجری کارشناس برنامه سینمایی هفت»


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com