رامبد جوان کمپین رسیدگی سازمان ملل به فاجعه منا را معرفی کرد
شب گذشته (چهارشنبه 8 مهر ) با اجرای رامبد جوان کار خود را آغاز کرد.

مجید مظفری به قول خود وفا کرد

رامبد جوان دیشب در ابتدای ورود خود به سحنه خندوانه، ضمن تسلیت مجدد بابت حادثه منا ، گفت: خندوانه در کنار همه شادی‌ ها و غم‌ های مردم حضور دارد . متاسفانه در این روزها هنوز خبر امیدوارکننده‌ ای که بتواند آراممان کند نشنیده‌ ایم. خندوانه در این راستا توسط جانبازان موزه صلح کمپینی راه انداخته که در سایتی از سازمان ملل خواستار رسیدگی جدی به این فاجعه شده‌ ایم و اگر تعداد امضاکنندگان این درخواست به یک میلیون برسد، این سازمان موظف می‌ شود که رسیدگی کند که با شرکت در آن می‌ توانید خواستار این نظارت بشوید. آدرس سایت ذکر شده : tpm.ir

رامبد جوان پس از این صحبت‌ ها شادی برنامه را به کسانی تقدیم کرد که در کودکی چیزهایی که یادمان داده‌ اند را هنوز اجرا می‌ کنند، مثل سلام دادن، مودب بودن. در قسمت بعدی وفای به عهد مجید مظفری پخش شد که در آن مظفری در جاده‌ ای به سراغ پلیس‌ های بین راه می‌ رفت و از آنها بابت زحمتی که می‌ کشند، تشکر می‌ کرد. پس از بازگشت رامبد جوان اعلام کرد که خندوانه هیچ سایت رسمی ای ندارد و بعد به سایت‌هایی که از این طریق سواستفاده می‌ کنند نیز هشدار داد.

در ادامه نیما شعبان نژاد در نقش بایرام وارد خندوانه شد. او با رامبد جوان مشغول ساختن تیزر تبلیغاتی به قول خودش کوفی شاپ بود،و لحظات جالبی را برای تماشاگران رقم زد.

سپس جوان از هفته دفاع مقدس یاد کرد و از محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پاراالمپیک دعوت کرد تا به روی سن بیاید. این مسئول که خودش هم به خاطر از دست دادن پاهایش جانباز محسوب می‌ شود، در قسمتی از صحبت‌ هایش در خصوص اولین بار، بعد از آمدن از اطاق عمل و دیدن جای خالی پایش اینگونه گفت: با دیدن آن صحنه گفتم خوب از این به بعد دیگر در جوراب صرفه‌جویی می‌شود.

وی در ادامه یکی از علت‌ های حال خوب داشتن خود را کار کردن از ساعت 6 و نیم صبح تا 8 شب دانست.این مسئول در بخش دیگر گفتگو، خاطره‌ ای از بودن با شهید چمران را توصیف کرد و راجع به تلاش‌ هایی که برای حفظ ایران شده خاطرنشان کرد: این تلاش‌ ها باعث شده‌ اند که امروزه کشوری امن در منطقه‌ ای ناامن داشته باشیم.



تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ / فریبا بیات