داریوش فرهنگ برای جناب خان به خواستگاری احلام می رود!
شب گذشته (شنبه 11 مهر)  برنامه خنداونه میزبان پرسنل بانک بود و شادی برنامه به همه عزیزانی که در نظام بانکداری تلاش می‌ کنند‌، تقدیم شد.

حضور داریوش فرهنگ در خندوانه

در ابتدا نیما شعبان نژاد در نقش بایرام وارد صحنه شد. او مشغول متر کردن استودیو بود و گفت که می‌ خواهد از این محل برای برگزاری مراسم و عروسی‌ های مشتریان کوفی شاپش  استفاده کند!

در قسمت بعدی رامبد جوان از هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس یاد کرد و درگذشت این ورزشکار را به همه تسلیت گفت.

در ادامه رامبد جوان از آدم‌ هایی گفت که وقتی گذشته‌ شان را می‌ بینی دوست داری تمام مسیر زندگیشان را مرور کنی،  سپس از داریوش فرهنگ دعوت کرد تا به روی سن بیاید. او در ابتدای ورودش با دیدن عکس های خود گفت که در بازی خوش اخلاق تر از کارگردانی است، در همین حین صحبت از فیلم "یک گزارش واقعی" که ساخته او است شد، فیلمی که چهار سال است به دلایل مختلف از اکران آن جلوگیری می‌ شود.

داریو فرهنگ سپس خاطره‌ ای از خسرو شکیبایی تعریف کرد در مورد بی نظمی‌ های او برای آمدن سر کار و آرامش و جو صمیمی که شکیبایی با لبخندش بعد از این تاخیر بر فضا حاکم می‌ کرد.

پس از پخش آیتم سامان گلریز ، جناب خان وارد صحنه شد و وقتی شعر خواندن او تمام شد، داریوش فرهنگ از او با لهجه آبادانی پرسید‌: این که می‌ گویند تو دلت حدود 30 سال گیر کسی است، درسته؟ و با جواب مثبت جناب‌ خان به او قول داد که برایش آستین بالا می‌ زند، بعد هم خاطره‌ ای از خواستگاری رفتن برای مهدی هاشمی تعریف کرد.

در این خاطره پدر عروس از آنها می‌ خواهد که صحبت کنند و داریوش فرهنگ شروع به تعریف از داماد می‌ کند تا اینکه در آخر گویا پدر عروس او را اشتباها به عنوان داماد در‌نظر می‌ گیرد و می‌ پذیرد ولی با آگاهی از قضیه باز هم به احترام شخصیت و رفتار وی‌، هاشمی را هم قبول می‌ کند.

جناب‌خان با شنیدن این اتفاق سریع به پدر احلام زنگ زد و گفت اگر فلان بازیگر که منظورش فرهنگ بود آمد خواستگاری در را به رویش باز نکنند تا بلکه یک وقت اشتباهی احلام را به او ندهند.
 
در ادامه به درخواست رامبد جوان‌، داریوش فرهنگ رو به دوربین گفت: شعار نمی‌ دهم، دروغ و ریا نمی‌ گویم، چون مغرور‌تر از این حرف‌ ها هستم که به فکر مصلحت باشم ولی آرزوی قلبی من سلامتی تک تک شما در هر جای ایران است.

 

جناب‌خان هم احساساتی شد و گفت که می‌ خواهد با دوربین حرف بزند و بعد گفت: من شعار نمی دهم، تظاهر نمی‌ کنم و دروغ هم نمی‌ گویم‌، فقط احلام جان 3 متر از صفحه تلویزیون فاصله بگیر که چشم‌های خوشگلت ضعیف نشود!

در این بین داریوش فرهنگ از او پرسید که اگر به احلام برسی بازهم همین عشق و شور را داری یا مدام قول‌ هایت یادت می‌ رود و کم برایش وقت می‌ گذاری؟ این سوالی بود که جناب‌ خان را به فکر فرو برد و پاسخ داد‌: با این حرف‌ ها دو دلم کردی‌، یک لحظه ماندم بگیرمش یا نه!


تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ / فریبا بیات