رضا عطاران بعد از 8سال به تلویزیون برمی گردد!؟
تهیه کننده‌ی سریال‌های رضا عطاران در تلویزیون ایران گفته که می‌خواهد مقدمات بازگشت این بازیگر و کارگردان را به خانه‌ی اولش فراهم کند.

رضا عطاران در تلویزیون

مهران مهام تهیه‌کننده‌ی سریال «بزنگاه‌» با بیان این مطلب که الان عطاران در نقطه‌ای قرار گرفته که به نظرم تقریبا تمامی نقش‌هایی را که می‌شد، در سینما تجربه کرده و می‌تواند به تلویزیون بازگشته و یک سریال خوب دیگر برای رسانه ملی بسازد،  گفته: «این مسأله را با خودش هم مطرح کرده‌ام و او نیز موافقتش را اعلام کرده است.»

مهام برای بازگرداندن عطاران به تلویزیون در نظر دارد تا جلسه‌ای را بین عطاران و برخی از مدیران تلویزیون ایران بگذارد و در این جلسه مقدمات بازگشت این کارگردان را فراهم کند. او گفته که به دنبال گرفتن موافقت‌های لازم برای ساخت یک سریال با کارگردانی عطاران است و اگر این اتفاق بیفتد، سال آینده عطاران یک سریال برای تلویزیون خواهد ساخت.

عطاران هشت سال است که در تلویزیون ایران فعالیت نکرده‌است. او در حال حاضر پرفروش ترین بازیگر سینما ایران است و در این هشت سال دو فیلم «خوابم می‌آد» و «ردکارپت» را در سینما کارگردانی کرده است؛ دو فیلمی که فروش میلیاردی داشته‌اند.

مهام در این گفت‌وگو از مشکلات مالی تلویزیون به عنوان سدی در راه بازگشت عطاران و مدیری به خانه‌ی اولشان نام برده است.

مهران مدیری پیش از این با ساخت سریال «درحاشیه» پس از مدت‌ها دوری از تلویزیون به این رسانه بازگشته بود.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : cinemajournal.ir