بازیگر سریال مدینه به همراه دخترش به خندوانه آمد
 شب گذشته ( پنج شنبه 16 مهر ) برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان و با حضور پریوش نظریه ، بازیگر سینما و تلویزیون ، آغاز شد.

پریوش نظریه در خندوانه

در ابتدای خندوانه ،  نیما شعبان نژاد و دانیال به عنوان دکتر وارد صحنه شدند تا دقایقی به عنوان پزشک فعالیت کنند، دکتری که به گفته خودش با طب جدیدی برگرفته از ضرب المثل سلام سلامتی می آورد بیماران را درمان می کرد و مثلا رامبد را برای بهبود کامل تا یکسال ممنوع الخداحافظی خواند.

بعد از پخش گفتگویی با بیوک میرزایی ، رامبدجوان از پریوش نظریه دعوت کرد تا به روی سن بیاید و این بازیگر در آغاز از دعوتش در این برنامه اظهار تعجب کرد چون به گفته خودش حتی یک جک هم نمی تواند تعریف کند و او هدفش از حضور در "خندوانه" را رساندن چند پیغام عنوان کرد.


مهمان برنامه که این پیام ها را کف دستش نوشته بود گفت: من می خواهم شما افرادی را دعوت کنید تا آنها جواب بعضی از سوالات را بدهند. از جمله وزیر کشاورزی، برای اینکه از او بپرسیم چرا با وجود این وضع آب جدا از هفت هشت درصدی که مردم به هر نحوی مصرف می کنند ،حدود نود درصد توسط کشاورزی های غیر اصولی هدر می رود؟  دوم آقای قالیباف، تا از وی بپرسیم چرا معماری ایرانی ما در مناطق مختلف در حال تخریب، فراموشی و نابودی است؟ و سوم آقای وزیر راه و ترابری برای کمبود توجه مناسب به برخی از آثار ارزشمند مثل آسیب هایی که از طریق قطار به تخت جمشید وارد شده است.


وی ادامه داد: در آخر هم وزیر آموزش و پرورش را دعوت کنید تا توضیح بدهند که دقیقا چه اتفاقاتی در مدارس در حال رخ دادن است؟ چون مثلا در مدرسه دختر من آناهیتا ، معلم اصلیشان رفت، معلم هنر به جای او آمد و دبیر قرآن نیز جایگزین هنر شد و اینطور شد که او باید سر کلاس هنر الویه درست می کرد!

رامبد جوان با شنیدن اینها بیان کرد: برنامه اینبار به میز گرد سیاسی اجتماعی تبدیل شد! سپس با خانوم نظریه صحبت از کمپین قطره قطره و پیوستن به آن شد،برای همین همان موقع قرارشد او را در این کمپین ثبت نام کنند،با اتصالی که انجام شد جوان از همراه اول نیز تشکر کرد که با غر زدن های او الان اتفاقی افتاده که همه مخاطبین این اپراتور می توانند از امکانات سامانه معرفی شده استفاده کنند.

در ادامه پریوش نظریه از انتخاب ناگهانیش در یک تست برای بازیگری گفت و این که اصلا نمی خواسته بازیگر شود و این هیچ وقت هدف او نبوده است.او همچنین به کودکی خود و آرامشی که در آن زمان داشته اشاره کرد و گفت: در زمان کودکی به ویژه مدرسه آنقدر ساکت بودم که معلم کلاس اول فکر میکرد که من لالم!

بعد از این، به پیشنهاد جوان او خطاب به جناب خان با لهجه آبادانی گفت: "کوکا جات خالیه، مو به خاطر تو اومده بودم، نمدونم چرا امروز نیامدی!" و در ادامه قرار شد برای شاد کردن دل چند نفر از مردم در بیرون از استودیو 20 خانوم بد سرپرست یا سرپرست خانواده را به او معرفی کنند تا در کارگاهی به آنها صنایع دستی یاد داده شود تا بتوانند کاری داشته باشند.

در انتهای گفتگو این بازیگر به عنوان یکی از آرزوهایش بیان کرد که کاش بیدار شود و ببیند 15 کیلو وزن کم کرده است!

بعد از رفتن پریوش نظریه، علی اوجی به عنوان کمدین وارد خندوانه شد و خاطره ای از رسیدن به پروازی که با رضا یزدانی داشت و فراموش کرده بود را تعریف کرد، پس از رفتن او نیز مسابقه داخل استودیو برگزار شد و بعد این قسمت از خندوانه هم به پایان رسید.


تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ / فریبا بیات