پشت بام تهران با بازی آزاده صمدی و سام درخشانی +جدیدترین تصاویر
زینب تقوایی تهیه کننده «پشت بام تهران» بیان کرد که تصویربرداری این مجموعه تا دو ماه آینده ادامه دارد و قرار است سریال بعد از ماه صفر روی آنتن برود.

پخش سریال پشت بام تهران بعد از صفر

زینب تقوایی تهیه کننده «پشت بام تهران» در گفتگویی با اشاره به مراحل فعلی تصویربرداری این سریال گفت: گروه در حال حاضر در شهرک چشمه و در منزل «آقا ولی» با بازی بهزاد فراهانی هستند و تاکنون بیش از ۴۰۰ دقیقه از این مجموعه تلویزیونی ضبط شده است.


اندیشه فولادوند در پشت بام تهراناندیشه فولادوند در پشت بام تهران

 

وی با بیان این که بیشتر تصویربرداری پروژه در شب انجام می شود، افزود: شب گذشته بهزاد فراهانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، آزاده صمدی، سام درخشانی، اندیشه فولادوند و خسرو شهراز در این لوکیشن مقابل دوربین خسرو دادگرمرام رفتند و امشب گروه با تغییر لوکیشن به زعفرانیه و منزل طاهره می روند و در این لوکیشن ثریا قاسمی، زهره حمیدی، آزاده صمدی و لیندا کیانی جلوی دوربین خواهند رفت.


بهزاد فراهانی و لعیا زنگنه در پشت بام تهران

 بهزاد فراهانی و لعیا زنگنه در پشت بام تهران

این تهیه کننده با بیان این که تیم سریال «پشت بام تهران» تا عاشورا شب کار است، تصریح کرد: تاکنون ۴۵ درصد از پروژه تصویربرداری شده و کار تدوین به صورت همزمان توسط امیرشیبان خاقانی در حال انجام است. همچنین این اثر به زودی به صداگذاری می رسد و ساخت موسیقی این سریال هم از این هفته شروع می شود.

وی از بیمارستان و دادسرا به عنوان لوکیشن های بعدی این سریال یاد کرد و توضیح داد: در کنار این لوکیشن های ثابت برای تصویربرداری به لوکیشن های پراکنده مانند پشت شرکت، برج نیمه کاره و دفتر عقد و ازدواج هم می رویم.


سام درخشانی در پشت بام تهرانسام درخشانی در پشت بام تهران

 

تقوایی از پیوستن شهین تسلیمی در نقش مادر آهی (سام درخشانی) به گروه بازیگران این سریال خبر داد و گفت: تصویربرداری این مجموعه تا دو ماه آینده ادامه خواهد داشت و براساس برنامه ریزی انجام شده با مدیریت شبکه یک، قرار است سریال «پشت بام تهران» بعد از ماه صفر روی آنتن برود.

سریال «پشت بام تهران» مضمونی اجتماعی دارد که قصه آن به تصمیم گیری درست و غلط انسان ها مربوط می شود و اینکه هزینه و عواقب تصمیم اشتباه دامنگیر خود انسان ها می شود.


آزاده صمدی در پشت بام تهرانآزاده صمدی در پشت بام تهران

 

در خلاصه این سریال آمده است: آدم هایی از همین سرزمین در شرایط و روابط دشوار، در سر راه هم قرار گرفته‌اند و این قرارگیری، زندگی آنان را دستخوش تغییراتی می‌کند.

این سریال در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای برای پخش از شبکه یک سیما تولید می شود.


اندیشه فولادوند در پشت بام تهران

 اندیشه فولادوند در پشت بام تهران

 

ثریا قاسمی، بهزاد فراهانی، اندیشه فولادوند، سام درخشانی، لعیا زنگنه، کامبیز دیرباز، آزاده صمدی، لیندا کیانی، زهره حمیدی، کریم اکبری مبارکه، مهنوش صادقی، خسرو شهراز، علیرضاآرا، نوید خداشناس و مجید واشقانی از بازیگران این سریال هستند.


مجید واشقانی در پشت بام تهرانمجید واشقانی در پشت بام تهران

 

سایر عوامل سریال عبارتند از سعید نعمت الله نویسنده، مهدی بدرلو مدیر تولید، خسرو دادگر مرام مدیر تصویربرداری، مهری شیرازی طراح گریم، هادی افشار صدابردار، مهرداد جلوخانی صداگذار، امیرحسین حداد طراح صحنه، محمد صادقی طراح لباس، بیتا ارسطویی منشی صحنه، فرزاد رحمانی برنامه ریز، حسین دیردار، امیرکهکشان و نویدکریم زاده گروه کارگردانی و محمدنبی تقوایی دستیار تهیه، مشاور رسانه ای هادی داداشی.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com