خبرنگار صدا و سیما در کربلا بازداشت شد!
حسینی بای گفت: در روز اربعین مشغول ضبط گزارش از عزاداری ایرانی ها البته با موبایلم در اطراف حرم امام حسین بودم كه توسط نیروهای اطلاعاتی و نظامی عراق بازداشت شدم و از ادامه كارم جلو گیری شد.

تکذیب ماجرای مفقود شدن از زبان حسینی بای

به دنبال انتشار خبری مبنی بر مفقود شدن حسینی بای خبرنگار صداوسیما در كربلای معلی و احتمال ربایش آن توسط تروریست های داعش، خبرنگار ما در گفتگو با حسینی بای ماجرا را جویا شد،، این خبرنگار رسانه ملی اساسا این خبر را تكذیب كرد، اما ماجرایی را که زمینه ساز این شایعه شده را به تفصیل توضیح داد.

وی در این باره گفت: در روز اربعین مشغول ضبط گزارش از عزاداری ایرانی ها البته با موبایلم در اطراف حرم امام حسین بودم كه توسط نیروهای اطلاعاتی و نظامی عراق بازداشت شدم و از ادامه كارم جلو گیری شد.

 

حسینی بای افزود: بنده را حدود ٥ ساعت به دلیل تهیه گزارش با موبایل بازداشت كردند؛ در صورتی كه مجوز تصویربرداری از عتبه حسینی را به همراه داشتم. وی که از نحوه برخورد نیروهای عراقی گله مند بود، گفت : زمانی كه نیروهای عراقی قصد بازداشت را داشتند برخورد زشتی با بنده انجام شدكه این كار آنها با واكنش شدید عزاداران ایرانی حاضر در صحنه مواجه شد و ایرانیان در حمایت از من از  كار نیروهای عراقی جلوگیری می كردند
 
 درنهایت نظامیان عراقی بنده را به همراه تنی چند از ایرانیان معترض به این حركت آنان را بازداشت كردند و در این بین متاسفانه هم وطن مان مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

حسینی بای اظهار داشت که : البته نیروهای امنیتی عراقی بعد  از چك كردن گوشی تلفن همراهم از طریق عكس ها وفیلم های موجود در گوشی تلفن متوجه شدند بنده مدتی زیاد در مناطق مختلف درگیری با ترویست های داعش در كنار رزمندگان عراقی گزارش تهیه می كردم از رفتار خود با بنده و ایرانی ها ابراز پشیمانی کرده و معذرت خواهی نمودند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع :