این‎بار سیروس مقدم بدون عجله سریال می‎سازد!
سیروس مقدم بعد از "سنگ پا" در صورت یافتن سوژه مخاطب پسند سری پنجم مجموعه «پایتخت» را نیز جلوی دوربین خواهد برد.

"سنگ پا"ی سیروس مقدم 20 بهمن کلید می خورد

یک مجموعه تلویزیونی با نام فعلی «سنگ پا» به کارگردانی سیروس مقدم ۲۰ بهمن ماه جلوی دوربین می رود تا برای پخش در شب های ماه مبارک رمضان آماده باشد.

عوامل مجموعه تلویزیونی «سنگ پا» به کارگردانی سیروس مقدم، تهیه کنندگی الهام غفوری و نگارش محسن تنابنده و خشایار الوند این روزها در تکاپوی پیش تولید هستند تا ۲۰ بهمن ماه این مجموعه را جلوی دوربین ببرند.

با توجه به اینکه سال هاست مجموعه های مناسبتی با تعجیل و شتاب ساخته می شوند و همین مساله باعث پایین آمدن کیفیت کار و بی نظمی در تولید شده است، به نظر می رسد در رویکرد تازه سازمان صدا و سیما قرار است تولیدات با در اختیار داشتن زمان مناسب کاری در خور ارائه دهند و گلایه به خاطر کمبود وقت در ساخت سریال های مناسبتی از میان برود.

بر اساس صحبت های تهیه کننده، این مجموعه هم مثل سایر آثار سیروس مقدم برشی از زندگی است و یک موضوع اجتماعی را به تصویر می کشد که البته تصویر آن لبخندی را هم به گوشه لب مخاطب خواهد نشاند. تا کنون ۴ قسمت این مجموعه نوشته شده و نویسندگان در حال نگارش ادامه اثر هستند.

اگرچه فضای داستانی «سنگ پا» بسیار متفاوت تر از مجموعه های «پایتخت» است اما احتمال اینکه محسن تنابنده باز هم در قالب یکی از نقش های اصلی این سریال جلوی دوربین برود زیاد است. ضمن اینکه هنوز هیچ بازیگری با این مجموعه قرارداد نبسته است.

سیروس مقدم بعد از این همکاری با تنابنده در صورت یافتن سوژه مخاطب پسند سری پنجم مجموعه «پایتخت» را نیز جلوی دوربین خواهد برد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com