سریال پشت بام تهران به خط قرمزها نزدیک می‌ شود!
بازیگر سریال " پشت بام تهران " : به نظر من این سریال به مرور جزو کارهای تلویزیونی می شود که سر و صدای بسیاری خواهد کرد چراکه در قسمت هایی به خط قرمزها نزدیک می شود.

 نوید خداشناس از "پشت بام تهران" گفت

نوید خداشناس بازیگر سریال «پشت بام تهران» ساخته بهرنگ توفیقی که هر شب از شبکه یک سیما نمایش داده می شود درباره نقش خود گفت: من در این سریال نقش جهان را دارم که صمیمی ترین دوست غیاث با بازی کامبیز دیرباز است و خواهری به نام اختر دارد که نقشش را آزاده صمدی بازی می کند.

وی ادامه داد: جهان به دلیل رابطه صمیمی که با غیاث دارد او را ناخواسته وارد یک دزدی می کند و بعد از آن عواقب دزدی بیشتر دامن غیاث را می گیرد. اصلی ترین مشکلی هم که برایش بوجود می آید اختلافش با ناپدری اش آقا ولی است که نقشش را بهزاد فراهانی بازی می کند. این اختلافات باعث طرد شدن وی از خانه می شود و گرایشی که بیشتر به جهان و خواهر او پیدا می کند و ماجراهایی که برایشان پیش می آید در ادامه داستان دیده می شود.

خداشناس با اشاره به تعدادی از قسمت های این مجموعه که بدون غیاث می گذرد، عنوان کرد: او چند روزی هم در طول داستان به خارج از کشور می رود و در داستان حضور ندارد که باید دلیل خارج شدنش از کشور را در طول داستان دید.

بازیگر سریال «پشت بام تهران» درباره قصه این مجموعه توضیح داد: «پشت بام تهران» درامی است که ماجراهای زیادی دارد و از ساختارهای مختلفی هم برای بیان محتوای خود کمک گرفته است. این سریال هم در قسمت هایی اکشن می شود و ما تصادف، درگیری و حضور شخصیت ها را در بیمارستان خواهیم داشت و هم در قسمت هایی از عشق و یا حتی ازدواجی دوباره سخن می گوید و به نظر من این سریال به مرور جزو کارهای تلویزیونی می شود که سر و صدای بسیاری خواهد کرد چراکه در قسمت هایی به خط قرمزها نزدیک می شود.

وی در پایان درباره نمایش اعتیاد در این سریال یادآور شد: مساله اعتیاد در جامعه امروز ما وجود دارد و باعث طرد شدن افراد از خانواده ها می شود این یکی از عواقب اعتیاد است که ما هم در این سریال آن را نمایش می دهیم.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com