ترجیح میدهم در تلویزیون بمانم!!
 سال‌هاست که ترجیح داده‌ام به سراغ سینما نروم و در تلویزیون بمانم و یکی از دلایل این تصمیم، مخاطب است

بهرنگ توفیقی کارگردان "پشت بام تهران"

کارگردان سریال در حال پخش «پشت‌ بام تهران» با اعلام اینکه هنوز فیلمنامه قسمت پایانی این مجموعه نوشته نشده است، خاطرنشان کرد: این روزها درگیر ضبط قسمت‌های پایانی «پشت‌ بام تهران» هستیم و از 26 دی‌ ماه مجددا شب کاری گروه شروع می‌شود ولی هنوز زمان دقیقی برای پایان تصویربرداری نداریم.

 

بهرنگ توفیقی در گفت‌وگویی، اعلام کرد: اکنون صحنه‌های خارجی مربوط به لوکیشن آسایشگاه را آغاز کرده‌ایم. در این لوکیشن سام درخشانی و کامبیز دیرباز بازی دارند و فعلا همین دو بازیگر مقابل دوربین هستند.

 

وی سپس با بیان اینکه خوشحال است که سریالش مخاطب دارد، اظهار کرد:‌ سال‌هاست که ترجیح داده‌ام به سراغ سینما نروم و در تلویزیون بمانم و یکی از دلایل این تصمیم، مخاطب است؛ چراکه احساس می‌کنم کارم در تلویزیون دیده می‌شود و این حس خوبی به آدم می‌دهد؛ بنابراین خوشحالم که بینندگان از «پشت‌ بام تهران» راضی هستند.

 

کارگردان «پشت‌ بام تهران» همچنین درباره اینکه آیا پایان این داستان اتفاقات تلخی را رقم می‌زند؟ پاسخ منفی داد و خاطرنشان کرد:‌ با توجه به شرایط تولید و ضبط سکانس‌های پراکنده، وقتی کارمان را در حین پخش و پس از کامل شدن می‌بینم، احساس می‌کنم کارمان پر از پیام است؛ این در حالی است که پیش از ساخت، وقتی متن «پشت‌ بام تهران» را به قلم سعید نعمت‌الله می‌خواندم فکر نمی‌کردم کارمان آنقدر پیام داشته باشد، اما آقای نعمت‌الله اینقدر به روش خوبی در داستان پیام ایجاد کرده است که این پیام‌های اخلاقی تأثیرگذاری‌اش خیلی بالاست.

 

وی سپس بیان کرد: به نظرم سعید نعمت‌الله پیام‌های «پشت بام تهران» را هنرمندانه طراحی کرد.

 

بهرنگ توفیقی در پایان درباره بازی لعیا زنگنه و ثریا قاسمی در سریال «پشت‌بام تهران» گفت:‌ قطعا زمانی که خانم زنگنه این نقش را در این مجموعه پذیرفت، ویژگی‌هایی در نقشش دید که در قسمت‌های بعدی در داستان مشخص می‌شود. در کل نقش‌هایی که به خانم‌ها قاسمی و زنگنه سپرده شد واقعا ایده‌آل بودند و مناسب این کاراکتر انتخاب شدند.

 

سریال «پشت بام تهران» به تهیه‌کنندگی زینب تقوایی هرشب ساعت 22 از شبکه اول به روی آنتن می‌رود.

 

ثریا قاسمی، بهزاد فراهانی، کامبیز دیرباز، لعیا زنگنه، سام درخشانی، آزاده صمدی، لیندا کیانی و ... از بازیگران «پشت بام تهران» هستند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : isna.ir