پاسخ همسر سیروس مقدم به یک شایعه!
شایعاتی درباره کارگردانی سیروس مقدم در کنار برزو نیک نژاد منتشر شده است که با واکنش همسر سیروس مقدم همراه شده است.

همکاری سیروس مقدم در سریال قرعه

سیروس مقدم کارگردان سریال 'پایتخت' این روزها به عنوان مشاور کارگردان سریال 'قرعه' فعالیت می کند؛ سریالی که به ناگاه و در فاصله چند روز مانده به نوورز جایگزین سریال 'دودکش۲' شد و بناست در نوروز از شبکه سوم سیما روی آنتن برود.
به تازگی شایعاتی شنیده شده بود در این باره که برای به موقع روی آنتن رفتن 'قرعه' که برزو نیک نژاد آن را کارگردانی می کند سیروس مقدم نیز به عنوان کارگردان یونیت دوم به وی کمک خواهد کرد.

الهام غفوری همسر مقدم و تهیه کننده سریال 'پایتخت' که در تیم تولید 'قرعه' با عنوانی موسوم به 'مدیر پروژه'(!) فعالیت می کند با ردشایعه به کارگیری تیم دوم در تولید 'قرعه' گفت: سیروس مقدم از ابتدا به عنوان مشاور کارگردان حضور داشت و مجموعه به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی محمود اتحادی به کار خود ادامه می دهد و قرار نیست گروه دومی برای تسریع در روند کار فعالیت داشته باشند.

غفوری خاطرنشان ساخت: طبق زمان بندی از پیش معین شده گروه در حال ضبط تصاویر و آماده کردن آن برای پخش هستند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

سریال «قرعه» که برای نوروز شبکه سه سیما تولید می‌شود، داستان قرعه کشی میان چند خانواده تهرانی است که با نزدیک شدن به ایام نوروز به مشکلاتی بر می‌خورند و…
در این سریال بازیگرانی چون حمیدرضا آذرنگ، فریبا متخصص، هدایت هاشمی، مریم سعادت، مهران رجبی، نسرین نصرتی، سحر ولدبیگی، پرستو گلستانی، میثاق جمشیدی، اشکان اشتیاق، امیر کربلایی‌زاده، مصطفی ساسانی، سارا همتی، نازنین کریمی، صبا محمدی، فرانک تمنایی و محمدرضا علیمردانی به ایفای نقش می‌پردازند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com