چرا احمدی نژاد پیشنهاد همکاری با رامبد جوان را قبول نکرد؟
پوریا عالمی, در روزنامه شرق متنی با مضمون طنز با موضوع رفتارهای رسانه ای احمدی نژاد منتشر نمود.

متن طنز پوریا عالمی درباره حضور احمدی نژاد در رسانه ها

پوریا عالمی نوشت:
این‌طور که داریم پیش می‌رویم، کم‌کم محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور سابق، شهردار سابق، فرماندار سابق، دانشمند و معجزه قرن سابق را باید در شبکه‌های ماهواره‌ای و بعد از برنامه‌ها ببینیم! وی که دوربین خیلی دوست دارد، از وقتی دوربین صداوسیما را ندارد، خودش با موبایل از خودش فیلم می‌گیرد و منتشر می‌کند. الان سرعت ضبط و پخش فیلم‌های اapحمدی‌نژاد از انتشار انیمیشن‌های سوری‌لند و دیرین‌دیرین بیشتر است.

محمود احمدی‌نژاد درحال‌حاضر به‌عنوان یکی از فعالان فضای مجازی شناخته می‌شود و آثار او را با آثار دیگر کمدین‌های اینستاگرام مقایسه می‌کنند. همچنین احمدی‌نژاد به‌عنوان یک اینفلوئنسر شناخته‌شده آمادگی خود را اعلام کرد که برای فیلم‌های جدیدش دنبال اسپانسر می‌گردد.
تا این لحظــه یک تولیــــدکننده پفک و شیــــر روزانـــه برای حمایت و اسپانسری از فیلم‌های احمدی‌نژاد ابراز تمایل کرده‌اند.

مخاطبان احمدی‌نژاد اما ۳ دسته باحال هستند:
دسته اول که مردم عادی هستند، کارهای او را دنبال می‌کنند تا بخندند.
دسته دوم که مسئولان هستند، کارهای او را دنبال می‌کنند تا به وقتش.
دسته سوم اما کسانی هستند که معتقدند احمدی‌نژاد خودش خوب بود، اما اطرافیانش بد بودند و او اگر به قدرت برگردد، می‌ترکاند.

در ضمن گفته می‌شود رامبد جوان در برنامه خندوانه بارها از احمدی‌نژاد دعوت به همکاری کرده است که منتها این همکاری به این دلیل که احمدی‌نژاد گفته در کل برنامه فقط من باید حرف بزنم و رامبد بهش گفته پس من چی؟ تا به حال شکل نگرفته است.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: روزنامه شرق