آیا اسپانسر هفت با انتخاب مدیری قصد مفرح ساختن این برنامه دارد؟
حضور مهران مدیری در “هفت” این پرسش کلیدی را ایجاد کرده که آیا این حضور به واسطه سفارش اسپانسری بوده که پشت “هفت” قرار دارد؟

مهران مدیری با کارگردانی فقط یک فیلم سینمایی، مجری برنامه سینمایی «هفت» شد!!

علی اصغر پورمحمدی مدیر شبکه سوم سیما در حالی نام مهران مدیری را به عنوان مجری ویژه برنامه جشنواره ای “هفت” اعلام کرد که فارغ از بی سابقه بودن مدیری در اجرای برنامه های سینمایی فقط نام یک فیلم به عنوان کارگردان در کارنامه وی به چشم می خورد.

حضور مهران مدیری در “هفت” این پرسش کلیدی را ایجاد کرده که آیا این حضور به واسطه سفارش اسپانسری بوده که پشت “هفت” قرار دارد؟

“هفت” در جشنواره امسال رقبایی مانند “سینمادو” و “شبهای شفاهی” را دارد و با توجه به وقفه چندماهه در تولید این برنامه بهترین راه برای سبقت از برنامه های مشابه استفاده از یک نام شناخته شده برای اجرا بوده است.

مهران مدیری یکی از شناخته شده ترین نامها برای اجرای “هفت”ی است که میخواهد بعد از ماهها مجددا در کانون توجه قرار گیرد اما مساله اصلی بر سر فقدان تجربه مفید مدیری در اجرای برنامه ای تخصصی آن هم در حوزه سینماست.

مدیری هرچه دارد از تولید طنزهای تلویزیونی و اجرای برنامه ای فان به نام “دورهمی” است و طبیعیست که حضورش به عنوان مجری یک برنامه تخصصی سینمایی به شدت پرریسک باشد؛ مگر آن که مدیری “هفت” را هم به سمت فضای مفرح و شادی آور ببرد.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: cinemajournal.ir