انتقادات کتایون ریاحی از سواستفاده مهران مدیری از تریبون دورهمی
کتایون ریاحی که قرار بود ۱۷ اسفند با حضور وی برنامه «دورهمی» پخش شود از جزییات این برنامه گفت و اینکه سخنانش انتقادی بوده است.

کتایون ریاحی : فقط مهران مدیری می تواند دلیل اصلی عدم پخش برنامه دورهمی با حضور مرا بیان کند

کتایون ریاحی درباره پخش نشدن گفت و گویش با دورهمی گفت:

کتایون ریاحی که قرار بود شب گذشته ۱۷ اسفند با حضور وی برنامه «دورهمی» پخش شود از جزییات این برنامه گفت و اینکه سخنانش انتقادی بوده است.

کتایون ریاحی در گفتگویی درباره حضورش در برنامه «دورهمی» و خلف وعده پخش برنامه و اینکه فقط به دلیل ویژه برنامه میلاد حضرت فاطمه (س) و روز مادر به شبکه نسیم رفته بود، بیان کرد:

زمانی که از من برای حضور در برنامه دعوت شد از وضعیت جسمانی خوبی برخوردار نبودم و از طرفی تمایلی هم نداشتم که به تلویزیون بروم اما اصرار زیادی شد که به «دورهمی» بروم.

کتایون ریاحی درباره تمایل نداشتن برای حضور در تلویزیون عنوان کرد:

چند ماه پیش هم برای حضور در برنامه ای به شبکه نسیم رفتم ولی در مورد موضوعی از طرف شبکه، خلف وعده شد و این بدسابقگی باعث شد که با خود شرط کنم دیگر به تلویزیون نروم. با این حال اصرار بسیاری شد که به این برنامه بروم و علیرغم اینکه شرایط خوبی نداشتم تنها دلیلی که باعث شد حضور در برنامه را بپذیرم این بود که ویژه برنامه به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) ضبط می شد پس به دلیل این نام و به خاطر زنان سرزمینم به «دورهمی» رفتم.

پست منتشر شده کتایون ریاحی درباره عدم پخش ویژه برنامه دورهمی

پست منتشر شده کتایون ریاحی درباره عدم پخش ویژه برنامه دورهمی

«دورهمی» بسیار پربیننده است و قرار شد من در این برنامه روز میلاد بانو حضرت فاطمه (س) را تبریک بگویم بنابراین برنامه بسیار حساس بود و نه من، بلکه هیچ کس دیگر هم باور نمی کند که جلوی پخش برنامه به دلیل مساله پوشش، نویز صدا و ... گرفته شود. هیچ یک از مردم ما این بهانه ها را باور نمی کنند و فکر می کنم کسی که می تواند دلیل اصلی این اتفاق را بیان کند خود مهران مدیری به عنوان مجری برنامه است. به ایشان گفتم شما از این تریبون به درستی استفاده نمی کنید. شما در بحرانی مثل زلزله کرمانشاه از این تریبون برای توهین به سلبریتی ها و همکارانتان استفاده می کنید و مردم زلزله زده کرمانشاه را که در سرما هستند نادیده می گیرید و من حاضر نیستم در چنین فضاهایی کار کنم.

نباید از یک بحران برای تولید یک بحران دیگر استفاده شود. مسئولیت تریبون هایی که دست ماست خیلی سنگین تر از آن چیزی است که فکر می کنیم. من در برنامه به آقای مدیری انتقاد کردم که شما گفتید «سلبریتی و چندلیبریتی» اما فراموش کردید، بگویید مردم کرمانشاه در آن سرما هستند. آن تریبون برای یادآوری این مردم است و نه شوخی با سلبریتی ها یا انتقام گرفتن.

کایون ریاحی یادآور شد:
اگر این برنامه امشب هم پخش شود دیر نیست ولی اگر از امشب بگذرد مسئولان این کار پیش خدا و مردم باید جوابگو باشند چون من فقط و فقط به دلیل روز زن به برنامه رفتم.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: صفحه شخصی کتایون ریاحی/خبرگذاری مهر