رضا رشیدپور: میزان احساس تنهایی من به حدی بود که به بغض رسیده بود
شب گذشته رضا رشیدپور مهمان اولین قسمت برنامه بهارنارنج با اجرای احسان علیخانی شد.

رضا رشیدپور در بهارنارنج

رشیدپور در یک گفتگوی صریح با احسان علیخانی نکات جالبی را بر زبان آورد که در ادامه به برخی از مهم ترین نکات اشاره شده است:

برگشت من به تلویزیون هیچ ارتباطی به آقای روحانی نداشت.

٨سال من از تلویزیون دور بودم هیچ کس سراغی از من نگرفت.

تمام عایدی من از رییس جمهور یک تراول چک ۵٠ هزارتومانی است و اگر هرکس سندی خلاف این دارد منتشر کند.

 مجری گفتگو با رییس جمهور همیشه توسط یک شورا انتخاب می‌شود .

من قرار بود در دید در شب با رییس جمهور گفتگو کنم.

بعد از چندین بار که به من پیشنهاد شده بود این گفتگو را انجام دهم، امسال پذیرفتم. گفتگوی من با رییس جمهور درست بعد از اعتراضات تند دی ماه انجام شد که مردم خشمگین بودند و توقعات و سوالاتی داشتند که میخواستند در گفتگو با رییس جمهور مطرح شود.

کسی برای من سوالی طراحی نکرده بود اما طبیعتا چارچوب ها و محدودیت هایی مشخص شده بود. انبوهی از پرسش هایی که می توانستم بپرسم باقی ماند.

خوشحالی من از این بابت است که این گفتگو نمونه ای مشابه در فرم رفتاری و فرم بیان نداشت و با خودش مقایسه میشد. زمانی که خودمان میخواهیم سوال بپرسیم در هزارتوی مصلحت ها گیر میکنیم اما وقتی فرد دیگری میخواهد سوال بپرسد به راحتی انتقاد میکنیم. هرآنچه که مردم میگویند و نظر افکار عمومی است روی چشم من جا دارد. در پاسخ به منتقدان میگویم من ٨سال در رسانه نبودم کسی سراغی از من گرفت؟ کسی پرسید چطور زندگی میکنی؟ میزان احساس تنهایی من به حدی بود که به بغض رسیده بود. در سال ٩٢ در حالی که هیچ برنامه و پروژه ای در صدا و سیما ندارم و موجی از نا امیدی در بین مردم برای شرکت در انتخابات راه افتاده یک گروه انتخاباتی از من دعوت کردند که کمکشان کنم من فقط احساس وظیفه کردم اگر بتوانم ١٠ نفر را برای شرکت در انتخابات قانع کنم ادای دین کرده ام. تمام عایدی من از دولت آقای روحانی یک تراول چک ۵٠هزارتومانی است که شب میلاد حضرت زهرا س در هواپیما عیدی دادند.

اگر هرکس خلاف این ادعا سندی دارد منتشر مند. برگشت من به تلویزیون هیچ ارتباطی به آقای روحانی نداشت.


تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ