گریم و پوشش لعیا زنگنه و مهدی سلطانی در سریال پدر ویژه ماه رمضان + عکس
لعیا زنگنه و مهدی سلطانی در سریال پدر به تهیه کنندگی حامد عنقا حضور یافتند.

گفت و گو با حامد عنقا تهیه کننده سریال پدر

حامد عنقا  طراح و تهیه‌کننده «پدر»  درباره‌ی روند ساخت این مجموعه توضیح داد:

در حال حاضر بیش از دو سوم کار ساخته شده است و البته به جهت حجم بازیگران و شروع دیرهنگام کار، شرایط سختی بر ما حاکم شده است.


او با یادآوری اینکه بازیگر نقش اول سریال پدر، اولین تجربه خود را در مجموعه‌ای تلویزیونی ایفا می‌کند و نقش دشواری دارد، گفت:

علیرغم استعدادی که این بازیگر دارد، به هر حال سختی کار برای کسی که اولین بار است در مجموعه تلویزیونی حضور دارد، بالاست اما کاراکتر او و بازی‌اش بسیار تأثیرگذار است.


این تهیه‌کننده درباره ریسک انتخاب بازیگر نقش اول مجموعه «پدر» که ریحانه پارسا آن را ایفا می‌کند، اظهار کرد:

این ریسک، ریسک خوبی بود. ریحانه پارسا از آینده‌های خوب بازیگری خواهد بود. با تماشای بازی این بازیگر، به یاد خانم ترانه علیدوستی که با فیلم «من ترانه ۱۵ سال دارم» معروف شد، می‌افتید. فکر می‌کنم مخاطبان تحت تأثیر بازی این کاراکتر قرار بگیرند. از همان ابتدا نیز خودمان تأکید داشتیم یک بازیگر جدید این کاراکتر را ایفا کند. در مجموعه «تنهایی لیلا» نیز مینا ساداتی را داشتیم که آنجا هم حس‌مان این بود که مخاطب عام این بازیگر را نمی‌شناسد. در این مجموعه نیز با توجه به اینکه به دنبال بازیگری با سن کمتر بودیم، کمی کار را برای ما سخت‌تر می‌کرد و تقریبا از حدود ۲۴۰ دختر خانم تست گرفتیم تا به این کاراکتر رسیدیم.


وی درباره شخصیت محوری قصه «پدر» که مهدی سلطانی آن را ایفا می‌کند، در پاسخ به این پرسش که آیا این کاراکتر شبیه به همان کاراکتر هاشم دماوندی در مجموعه «شهرزاد» است؟ اظهار کرد:

در «پدر» نیز این کاراکتر مرد تأثیرگذار و پدرقدرتی است و اینجا هم شخصیت یک پدر قدرتمند را ایفا می‌کند؛ البته این امری طبیعی است. به عنوان مثال خسرو شکیبایی بعد از «هامون» هر فیلمی را ایفا می‌کرد همه می‌گفتند همان «هامون» است.


حامد عنقا درباره روند ساخت این مجموعه و در پاسخ به اینکه چه زمانی ساخت آن به اتمام می‌رسد، اظهار کرد:

تصویربرداری این مجموعه در حال حاضر ادامه دارد و تا قبل از نیمه‌های ماه مبارک رمضان ساخت این مجموعه به طول می‌انجامد. در حال حاضر ریحانه پارسا، سینا محرابی، مهدی سلطانی و مجید مشیری از جمله بازیگرانی هستند که این روزها جلوی دوربین «پدر» هستند.

لعیا زنگنه و مهدی سلطانی در سریال پدر

لعیا زنگنه و مهدی سلطانی در سریال پدر

بیشتر بدانید : گفتگو با پسر مذهبی سریال «پدر» + عکس

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir