اختلاف عادل فردوسی پور و مزدک میرزایی یا سیاست صدا و سیما
مزدک میرزایی در مسابقات جام جهانی گزارشگر هیچکدام از بازی ها نبود, او علت این ماجرا را با سخنانی کنایه آمیز علیه فردوسی پور بیان نمود.

مزدک میرزایی: گزارشهای جام‌جهانی به من نرسید چون مجری-تهیه‌کنندگان در الویتند!!

در پوشش تلویزیونی جام جهانی از رسانه ملی تاکنون گزارشگران مختلفی به گزارش مسابقات پرداخته اند؛ از عادل فردوسی پور و جواد خیابانی تا محمدرضا احمدی، پیمان یوسفی، علیرضا علیفر و محمد سیانکی اما از مزدک میرزایی اثری به چشم نمیخورد و تا اینجا هیچ مسابقه ای به او نرسیده است.

اینکه چرا میرزایی نتوانسته حتی یکی از مسابقات جام جهانی را هم گزارش کند پرسشی است که در روزهای اخیر بسیاری از مخاطبان در فضای مجازی درباره اش پرسیده اند.


مزدک میرزایی خودش در چرایی این ماجرا با تعریضی که مشخص نیست به فردوسی پور است یا شخص دیگر به «تسنیم» گفت:

این روزها دلگیرم اما نمی‌خواهم با گفتن ناراحتی‌هایم تشنج رسانه‌ای ایجاد شود. از من می‌پرسید چرا نیستم؟! چون در شبکه مستند فعالیت دارم؛ شبکه سه بنده را به چشم یک گزارشگر می‌بینند، چون در آن جمع دوستانی که بیشتر تهیه‌کنندگی برنامه‌های ورزشی دارند قرار ندارم. همیشه مسابقات را گزارش کرده‌ام و تهیه‌کنندگی برنامه را به دوستان دیگر واگذار کرده‌اند. به همین‌خاطر ترجیحم بوده که نباشم و در شبکه مستند به عنوان تهیه‌کننده فعالیت ورزشی‌ام را ادامه بدهم.


مزدک پیرامون اینکه در فضای مجازی نبودنش را به اختلاف با عادل ربط می‌دهند بیان کرد:

هیچ اختلافی ندارم اما دعوت نشدم، چون مثل همیشه در شبکه سه گزارشگر بوده‌ام و هستم. حالا ان‌شاالله در ادامه جام… نمی‌خواهم این روزها از دلگیری‌هایم بگویم. الان نمی‌خواهم مردم علاقه‌مند به فوتبال و دوستانم را آزرده‌خاطر کنم.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: cinemajournal.ir/tasnimnews.com