رازهای پشت پرده سریال فرندز Friends فاش شد + عکس (قسمت1)
سریال Friends یکی از بهترین سریال های کمدی تمام دوران هاست. این سریال رازهایی داشته که بازیگران به تازگی فاش کرده اند

ده حقیقت در مورد سریال پربیننده دوستان Friends

اگر شما از عاشقان سریال های تلویزیونی طولانی هستید، پس احتمالا سریال فرندز یا دوستان Friends را دیده اید. این سریال یکی از طولانی ترین سریال های آمریکا است.
سریال Friends یکی از بهترین سریال های کمدی تمام دوران هاست. و در دوره ده سال ساخت آن جوک ها و اصطلاحات زیادی را وارد فرهنگ عامه مردم کرد. حالا می خواهیم  20 تا از رازهای پشت پرده سریال فرندز Friends را برای طرفداران آن فاش کنیم:

بیشتر بدانید : رازهای پشت پرده سریال فرندز Friends فاش شد + عکس (قسمت2)


1. موهای مت لی بلنس واقعا مشکی نبود. درسته موهای حالت دار مشکی او طبیعی نبود. چون پیش از شروع این سریال موهای مت خاکستری شده بود 1. برای همین تمام مدت ساخت سریال موهای او را رنگ می کردند.

سریال دوستان Friends 
سریال دوستان Friends


2. اپیزود پوکر سریال واقعی بود:  در یکی از مشهورترین اپیزودهای سریال فرندز، همه دخترا در حال یاد گرفتن بازی پوکر هستند. این صحنه الهام بخش سازندگان سریال شد تا ان را در سریال جای بدهند!

 سریال دوستان Friends,پوکر
سریال دوستان Friends



3. متیو پری و لیزا کودرا Lisa Kudrow نمایش مجدد فیلم را تماشا نکردند: برای Lisa Kudrow تماشای سریال بستگی به حس و حالش داشت. اگر آن روز حس و حال خوبی نداشت دلش نمی خواست خودش را در تلوزیون ببیند!


4. تمام کسانی که روی صحنه بودند می ترسیدند: اجرای زنده در مقابل حضار  حتی برای باتجربه ترین بازیگران کار سختی است. بازیگران فاش کردند که حتی مهمانان مشهورشان از اجرای زنده جلوی بقیه خجالت می کشیدند.

 سریال دوستان Friends,نیکول کیدمن
سریال دوستان Friends


5. لیزا کودرو Kudrow واقعا باردار بود: لیزا کودروبازیگر نقش Phoebe هنگام ساخت فیلم باردار شد، جالب اینکه خود او جانشین برادرش شده بود. حالا باید بارداری واقعی لیزا را برای بیننده ها توضیح می دادیم.

 friends5.jpg
سریال دوستان Friends



6. متیو پری موفقیت هایشان را از قبل پیشگویی می کرد: در یک اپیوزد متیو پری تمام صحنه های خودش را جداگانه از گروه فیلمبرداری کرد. او قادر بود مشاهده کند که بازیگران دیگر چقدر خوب بازی کرده اند. در این لحظه که اینها از نظر ما بدیهی می اید زمانی است که از پرفروش بودن سریال گذشته است.

 متیو پری
سریال دوستان Friends


7.کورتنی کاکس شخصیت خودش در سریال فرندز را دوست نداشت. اگرچه او از بازی کردن در سریال منصرف نشد، اما بعدها که در مورد سریال صحبت می کردند اعتراف کرد بازی در نقش مونیکا را هیچ وقت دوست نداشه و این شخصیت او را عصبانی می کرده

 


8. مت لی بلانس LeBlanc در سریال فرزندر به شدت به خودش آسیب زد:  او در اپیزود The One Where No One Is Read مجبور بود با نوار دستش را ببندد؛ چون در طول فیلمبرداری دستش به شدت اسیب دیده بود.

 سریال دوستان Friends
سریال دوستان Friends


9. متیو پری سال 1993 فیلمنامه ای در مورد شاخه ای از جوانان بیست ساله نوشت. او داستانش را خانه مکس ول Maxwell’s Hous نامید.  و آن را برای شبکه NBC  فرستاد اما فیلم او را رد کردند... چونکه قبل از آن با سازندگان سریال دوستان friends قرارداد بسته بودند.


10. بازیگران سریال دوستان friends  در زندگی واقعی با هم دوست هستند. آنها جدیدا اعتراف کردند که روزهای اول آنها به خانه های هم می رفته و سریال را می دیدند. این بازیگران چه سر صحنه و موقع خرید کردند دوست داشتند با هم وقت گذرانی کنند.

friends .jpg


بیشتر بدانید : طولانی ترین سریال های آمریکا که نزدیک 30 سال است از تلویزیون پخش می شوند + عکس

بیشتر بدانید : حاشیه‌های سریال «دوستان»

بیشتر بدانید : معرفی بازیگران محبوب و اصلی سریال «دوستان»



تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ