رازهای پشت پرده سریال فرندز Friends فاش شد + عکس (قسمت2)
سریال Friends یکی از بهترین سریال های کمدی تمام دوران هاست. این سریال رازهایی داشته که بازیگران به تازگی فاش کرده اند

ده حقیقت در مورد سریال پربیننده دوستان Friends

اگر شما از عاشقان سریال های تلویزیونی طولانی هستید، پس احتمالا سریال فرندز یا دوستان Friends را دیده اید. این سریال یکی از طولانی ترین سریال های آمریکا است.

سریال Friends یکی از بهترین سریال های کمدی تمام دوران هاست. و در دوره ده سال ساخت آن جوک ها و اصطلاحات زیادی را وارد فرهنگ عامه مردم کرد. حالا می خواهیم  20 تا از رازهای پشت پرده سریال فرندز Friends را برای طرفداران آن فاش کنیم:

بیشتر بدانید : رازهای پشت پرده سریال فرندز Friends فاش شد + عکس (قسمت1)

1. بازیگران در زندگی واقعی با هم دوست بودند. بازیگران سریال فرندز جدیدا فاش کردند که در چند فصل اول آنها یکدیگر را در خانه هایشان ملاقات کرده و با همدیگر اپیزودها را تماشا می کردند. آنها از وقت گذرانی با یکدیگر چه سر صحنه چه خارج صحنه لذت می بردند!

سریال  Friends,فرندز, سریال
سریال Friends

2. جنیفر آنیستون از مدل موهای معروف خودش متنفر بود!  وقتیکه جنیفر آنیستون موهایش را مدل لایه لایه کوتاه کرد به سرعت مدل موهایش به نام راشل معروف شد. برعکس طرفداران جنیفر از مدل موهایش در این سریال متنفر بود و می گفت اصلا نمی توان به آنها مدل داد.

جنیفر آنیستون,Friends,فرندز,سریال دوستان
جنیفر آنیستون در سریال Friends


3. Lisa Kudrow آدمی فوق العاده فراموشکار بود. اگرچه این بازیگر خارق العاده در به یاد آوردن کارهایی که می خواست انجام دهد مثل خطوط داستانی که باید به خاطر می سپرد مشکلی نداشت، اما حتی به یادآوردن اسم بازیگران همبازی حین ضبط مشکل داشت.

سریال Friends
Lisa Kudrow بازیگر سریال Friends


4. کورتنی کاکس به یک نفر حقوق داد تا در خلق شخصیت او در سریال بهش کمک کند. باور کنید یا نه  متیو پری واقعا به کورتنی کمک کرد تا بتواند شخصیت مونیکا را بسازد.

سریال Friends
تصاویر سریال Friends

5. دیوید Schwimmer مسئولیت چک های پرداختی را داشت. تا پایان سریال هر کدام از بازیگران برای یک اپیزود 1 میلیون دلار سود به همراه داشت. دیوید Schwimmer پیشنهاد داد صحبت درمورد حقوق را ممنوع کنند.

سریال Friends
سریال فرندز Friends


6. متیو پری اولین انتخاب برای نقش چندلر نبود: در حالیکه او برای بازی در سریال فرندز تست می داد، افراد دیگر حتی دوستان خود او نیز همین کار را می کردند!  حتی متیو برای تست دادن بهشان کمک کرد. اما در نهایت او تنها انتخاب واقعی فیلم بود.

سریال دوستان Friends
سریال دوستان Friends


7. قبل از اینکه اسم فزند یا دوستان برای سریال انتخاب شود این سریال اسم های دیگری نیز داشت. اسم هایی مثل: دوستانی مثل ما، یک نفر از شش نفر، در طول اتاق نشیمن، بیشتر از یک بار در روستای غربی  و کافه اینسومیا Insomnia.ظاهرا انها اسم درست را انتخاب کردند.

سریال دوستان Friends
سریال دوستان Friends


8. شماره  آپارتمان آنها 4 و 5 بود. تهیه کننده ها دریافتند که آن افرادی که این آپارتمان ها را پیشنهاد  دادند در طبقات پایانی بودند و اعدادشان را به 19 و 20 تغییر دادند.

9. ما زمان تماشای سریال فقط اسم میانی چهار تا از شخصیت ها را فهمیدیم: چندلر ماریل بینگ، راشل کارن گرین، رز استایس گلر، و جوزف فرانسیس تریبیانی جونیور. ما می دانیم نام میانی مونیکا با E شروع می شود. Phoebe هم یک نام میانی داشت، اما کسی نتوانست هیچ وقت ان را بفهمد، چونکه خواهرش اوروشا گواهی تولد بچه را فروخته بود!!

10. Shiny Happy People انتخاب اصلی  برای آهنگ سریال فرزندز بود: اما اکنون از نظر ما احمقانه است که شروع سریال فرندز را با این آهنگ و با اسم سریال Friends Like Us آغاز کنیم!

سریال دوستان Friends
حقایق سریال دوستان Friends


11. آخرین حقیقت: بازیگران فیلم اکنون اعتراف می کنند که اگر مجبور بودند دوباره این سریال را بازی کنند، همان فصل 10 سریال را تمام می کردند حالا هرچقدر هم می خواست این سریال موفق باشد!

بیشتر بدانید : طولانی ترین سریال های آمریکا که نزدیک 30 سال است از تلویزیون پخش می شوند + عکس

بیشتر بدانید : حاشیه‌های سریال «دوستان»

بیشتر بدانید : معرفی بازیگران محبوب و اصلی سریال «دوستان»

بیشتر بدانید : سریال های خارجی 2018 با بیشترین تعداد بیننده + عکس



تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ