«جواهر» بانوی عمارت خیانت کرد، «مینا وحید» فحش خورد!
انتشار تصاویری از زندگی واقعی هنرپیشه‌ها، مثل کالکشن مد و لباس مریم مومن و مینا وحید، امروزه یکی از موضوعات پربحث در فضای مجازی برخی‌ها شده که بعضا به هتاکی هم کشیده شده است که در ادامه می خوانید

 مینا وحید: مردم به جواهر در صفحه شخصی من فحش می‌دادند

بانوی عمارت، عنوان سریالی است که از اوایل آذر ماه هر شب ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه روی آنتن شبکه ۳ سیما می رود و ملودرامی قجری را روایت می‌کند که بخشی از تاریخ معاصر ایران را به تصویر می کشد و داستان شازده‌ها و چاکران و مخلصان و دربار سلطان صاحب قران، شاه شهید، ناصرالدین شاه قاجار و تراژدی ترور او توسط میرزا رضا کرمانی است. سریالی که به نظر می رسد در شب های زمستانی ایرانیان، پر بیننده ترین برنامه سیما از شنبه تا چهارشنبه بوده و برنامه جام ۲۰۱۹ شبکه سوم سیما (بدون عادل فردوسی پور) هم بعید است روی نظر مردم برای تماشای این سریال مهیج، تاثیر خاصی داشته باشد.

مینا وحید,جواهر بانوی عمارت,جواهر در سریال بانوی عمارت,اینستاگرام مینا وحید,خیانت جواهر بانوی عمارت
مینا وحید در سریال بانوی عمارت

بیشتر بدانید : سریال «بانوی عمارت»؛ روایت عاشقانه‌ای در دل تاریخ

این سریال با مشکلات زیادی در حوزه بودجه مواجه بود و بارها در سال ۹۶ و ۹۷ از زبان عوامل تولید نسبت به کمبود بودجه و شکایت مربوط به آن، روایت‌های مختلفی شنیدیم. تجربه دوم کارگردان (حمید عزیرالله) بوده و تلاش شده تا با هنرپیشه‌ های کمتر شناخته شده مثل نیکی نصیریان و مریم مومن، درامی شورانگیز را به تصویر بکشد که گر چه با انتقادات زیادی همراه شده ، اما به هر حال تا حدی نظر مثبت بیننده‌های مشکل پسند این روزهای رسانه ملی را جلب کرده است. شبکه ۳ امسال دست پر بود. از برنده باش محمد رضا گلزار تا پدر و اخیرا هم که خبر از مسابقه استعدادیابی لوکس عصر  جدید به مجری گری احسان علیخانی به گوش می‌رسد و باید منتظر اتفاقات جالبی در هفته‌های باقیمانده زمستان ۹۷ در شبکه سوم سیما باشیم.

مینا وحید,جواهر بانوی عمارت,جواهر در سریال بانوی عمارت,اینستاگرام مینا وحید,خیانت جواهر بانوی عمارت
مینا وحید در اتاق گریم سریال بانوی عمارت

عوامل سریال بانوی عمارت در  اینستاگرام حضور فعالی دارند و این روزها بخشی از فعالیت ایرانیان اینستاگرام به گشت زدنی در اینستاگرام عوامل تولید از هنرپیشه ها تا کارگردان و تهیه کننده و حتی سر زدن به اینستاگرام اقوام هنرپیشه ها! (مثل اینستاگرام پدر مریم مون (فخر الزمان) ) کشیده شده و فضای جذاب و هیجان انگیزی را برای عده‌ای رقم زده است.  خیلی‌ها دوست دارند درباره اتفاقات روزهای آینده بانوی عمارت مطلع شوند و ببینند بالاخره داستان مهرالنسا با فخزالزمان و شازده ارسلان و جواهر، به کجا می‌انجامد. انتشار تصاویری از زندگی واقعی هنرپیشه‌ها، مثل کالکشن مد و لباس مریم مومن و مینا وحید، امروزه یکی از موضوعات پربحث در فضای مجازی برخی‌ها شده که بعضا به هتاکی هم کشیده شده است.

مینا وحید,جواهر بانوی عمارت,جواهر در سریال بانوی عمارت,اینستاگرام مینا وحید,خیانت جواهر بانوی عمارت
تصویر کیک تولد مینا وحید (۱۰ دی ماه)


مینا وحید از تجربه حمله کاربران فضای مجازی به صفحه‌اش در اینستاگرام می‌گوید:

«پس از پخش قسمتی از سریال که مربوط به خیانت‌کردن جواهر می‌شد، کاربران فضای مجازی به صفحه اجتماعی من حمله کردند و در پیام‌هایشان من را به خاطر خیانت جواهر مورد سرزنش قرار دادند، آنها به جواهر در صفحه شخصی من فحش می‌دادند، انگار واقعا من را با جواهر اشتباه گرفته بودند.

از این‌رو مجبور شدم با منتشر کردن یک عکس از جواهر بانوی عمارت به مردم یادآوری کنم که این فقط یک سریال است و من بازیگر این نقش هستم و نه خودش. چیزی که من در دوران فعالیتم در حیطه بازیگری متوجه شدم این است که مردم بشدت با برخی کاراکتر‌های فیلم‌ها و سریال‌ها همذات‌پنداری می‌کنند. آنها این نقش‌ها را آن‌قدر باور می‌کنند که برایش احساس تاسف یا دلسوزی می‌کنند.»

مینا وحید,جواهر بانوی عمارت,جواهر در سریال بانوی عمارت,اینستاگرام مینا وحید,خیانت جواهر بانوی عمارت
بازیگر نقش جواهر در سریال بانوی عمارت

 

بیشتر بدانید : آیا داستان سریال «بانوی عمارت» واقعی است؟

بیشتر بدانید : مثلث ها و مربع های عشقی در سریال بانوی عمارت!!

بیشتر بدانید : گفتگو با ارسلان میرزای محبوب «بانوی عمارت»

بیشتر بدانید : حاشیه های اینستاگرامی مریم مومن و پلیس فتا + فیلم

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: rooziato.com