کدام بازیگران سریال «بازی تاج و تخت» در فصل 8 باید بمیرند!!
حال با آغاز فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت گمانه زنی ها در مورد اتفاقات جدید و مرگ و میرهای جدید آغاز می شود. در این پست اشاره داریم به آدم بدها و آدم خوب هایی که احتمال داده می شود برخی از آنها را در فصل جدید از دست بدهیم. پس با ما همراه باشید.

احتمال از دست دادن برخی از بازیگران اصلی سریال بازی تاج و تخت

همه می دانیم که بیشتر آدم  بد های سریال در فصل های قبلی مردند. شخصیت هایی مثل جفری، تایوین، رمزی اسنو، روس بولتون و حتی لیتل فینگر.
اما این دلیل نمی شود که در فصل هشتم شاهد هیچ مرگ و میری نباشیم. حال با آغاز فصل هشتم گمانه زنی ها در مورد اتفاقات جدید و مرگ و میرهای جدید آغاز می شود. در این پست اشاره داریم به آدم بدها و آدم خوب هایی که احتمال داده می شود برخی از آنها را در فصل جدید از دست بدهیم. پس با ما همراه باشید.

 

بیشتر بدانید : 7 شخصیت خبیث سریال بازی تاج و تخت که از شکنجه شدن آنها لذت می بریم!

1. سرسی/ جیمی

با عرض پوزش از طرفداران این خواهر و برادر، اما به خاطر چندین دلیل متفاوت وقت این شده که این دو نفر در فصل هشت بمیرند!
گزینه اول سرسی، چون قبلا این حادثه پیشگویی شده بود (او قرار است که توسط یک زن جوان تر و جذاب تر کشته شود مثل دنریس! یا توسط برادر جوان ترش جیمی!) ودیگر اینکه این زن بدطینت بیشتر از هر کس دیگری لیاقت مردن دارد! درست که او تمام این کارها را برای محافظت از بچه هایش انجام داد، اما در اصل از هیچ کدامشان نتوانست محافظت کند.

دراین بین نیز جیمی محتمل ترین فرد برای کسی است که قرار است سرسی را از روی زمین محو کند (البته سرسی خودش فکر می کند این فرد ترییون باشد، اما جیمی نیز برادر جوان تر او حساب می شود به اندازه چند دقیقه، چون سرسی اولین دوقلویی بود که به دنیا آمد) و به خاطر همین دلیل ما فکر می کنیم جیمی نیز باید بمیرد.
بیشتر به این خاطر که جیمی سختی های خیلی زیادی کشید تا بتواند پادشاه اسلایر بشود و بعد از اضافه کردن ملکه اسلایر به زندگی معلوم نیست زندگی و چه شکلی شود.

game of thrones,بازی تاج و تخت,بازیگران تاج و تخت,فصل هشتم,سرسی لنیستر,جیمی لنیستر 

سرسی و جیمی لنیستر

2. کوهستان یا Mountain

« کوهستان» از همان آغاز داستان یک هیولا بود. درحقیقت  یکی از معدود هیولاهای داستان است که هنوز زنده مانده است. پس در فصل هشتم زندگی او نیز باید خاتمه یابد.
اگر Cleganebowl اتفاق نیفتد( طرفداران این تئوری که می گویند کوهستان و هوند با هم می جنگند تا کشته شوند) ما از سازندگان سریال می خواهیم پولمان را پس بدهند!!
بدترین اتفاق این است که «کوهستان» هوند را بکشد و خودش زنده بماند.

game of thrones,بازی تاج و تخت,بازیگران تاج و تخت,فصل هشتم,کوهستان

کوهستان یا Mountain

بیشتر بدانید : 16 بازیگر «بازی تاج و تخت» که اگر در خیابان ببینید نمی شناسید!!

3. تئون گریجوی

تئون، تئون بیچاره. ما به خاطر شکنجه هایی که شد نمی خواهیم او بمیرد (که البته سزاوارش بود) اما به این دلیل که خیلی رقت انگیز شده است باید بمیرد!
درسته که او با نجات دادن سانسا توانست بخشی از جنایت هایش را جبران کند و به خاطر تمام شکنجه هایی که شد تاوان بدی هایش را پس داد. اما یک پسر اخته شده در بازی تاج و تخت جایی ندارد و بهتر است بمیرد!

تمام خوشی ها و لذت های دنیوی تئون به دست رمزی از بین رفت و بعد از او ریک جایگزین شد. ما امیدواریم در فصل هشت تئون و ریک به یک مرگ باافتخار دست یابند.

game of thrones,بازی تاج و تخت,بازیگران تاج و تخت,فصل هشتم,تئون گریجوی

تئون گریجوی

4. رابین ارین

 از سازندگان سریال بازی تاج و تخت تقاضا داریم هرچه سریع تر این پسربچه ترسناک را بیرون کنند. وقتش رسیده که این مرد بد خودش از درب ماه پرواز کند.

 game of thrones,بازی تاج و تخت,بازیگران تاج و تخت,فصل هشتم,رابین ارین
رابین ارین

5. ملیساندره

ما ملیساندره را در فصل هفتم خیلی کم دیدیم، اما قرار است در فصل هشتم تغییر کند، او قرار تایید کرده که حضور گسترده تری خواهد داشت.
آخرین بار دیدیم که به واریس گفت: عنکبوت عزییز من بازخواهم گشت. یک بار برای آخرین بار، من باید در یک کشور بیگانه بمیرم، درست مثل تو.
این جمله بدین معنی است که روزهای زندگی او به آخر نزدیک می شود (او در شرایط و موقعیتی خواهد مرد که برای واریس زیاد ایده آل نخواهد بود) اما قطعا بهترین خواهد بود.
 بله درسته که ملیساندره جان اسنو را زنده کرد و ما همیشه به خاطر این سپاسگذاریم، اما این حقیقت که یک دختر کوچک را به دل آتش سپرد فراموش نخواهیم کرد.
بله ما هیچ وقت فراموش نمی کنیم که ملیساندره کسی بود که استانیس و سلیس باراثون را متقاعد کرد که شیرین کوچک را به داخل آتش بیندازند.

game of thrones,بازی تاج و تخت,بازیگران تاج و تخت,فصل هشتم,ملیساندره

ملیساندره


یورون گریجوی یک هیولای خیلی متفاوت در بادهای زمستان بود.
باید این مورد را برایتان تشریح کنیم؟ یارا از همان لحظه اول با خودستایی و تکبر وارد صحنه شد. او متکبر واقعا منفور بود و درنتیجه باید جزو کسانی باشد که از سریال خداحافظی می کنند. هرچه زودتر او را به اعماق آب بفرستند بهتر است!

game of thrones,بازی تاج و تخت,بازیگران تاج و تخت,فصل هشتم,یورون گریجوی 

یورون گریجوی

7. آریا استارک
فکر می کنید بدون اینکه یکی دو نفر از استارک ها را به لیستمان اضافه کنیم، آن را تمام می کنیم؟ پس خیلی خوش خیال هستید! اشتباه نکنید. اریا یکی از محبوب ترین شخصیت های این نمایش است. اما باید با آن روبرو شویم. او از اپیزود 9 فصل اول زندگی خیلی سختی را تجربه کرده است.
او حتی از جان اسنو زندگی مفلوک تری داشت و جان اسنو یک بار مرد! حداقل جان اسنو معشوقه هم داشت! پس دلیل ما برای بیرون رفتن آریا تمام شدن بدبختی هایش است، خوشبختانه او بقیه اسم های لیستش را نیز خط زده است. او مانند برادرش زندگی خوش و بی دردسری نداشت...

game of thrones,بازی تاج و تخت,بازیگران تاج و تخت,فصل هشتم,آریا استارک 

آریا استارک

8. برن استارک
برای طرفداران تاج و تخت زمستان به زوی فرا می رسد، و HBO بالاخره 14 آپریل را برای پخش فصل نهایی سریال اعلام کرد. همان موقع آنها یک تیزر جدید برای بینندگان اماده کردند که استارک ها را نشان می داد و اشاره ای داشت بر تاخت و تاز و روبرویی با وایت واکر. با اینحال برن استارک در این کلیپ نبود. چرا؟

بله درسته بیرون رفتن برن استارک ظالمانه است. برن بدترین موقعیت ممکن در این سریال را داشت.  اگرچه ناتوانی او چنان سخت بود که مدیریت کردن در زمین های افسانه ای  قرون وسطایی بازی تاج و تخت در اپیزودهای اولیه بسیار سنگین می شد. اما او قطعا می تواند زندگی طولانی و کاملی داشته باشد و معلولیت باعث عدم توانایی او در راه رفتن و بالا رفت و سوار شدن پشت کسی نشود. پس ما نمی گوییم که برن چون نمی تواند راه برود باید بمیرد، ما انقدرها هم هیولا نیستیم!

ما به این خاطر می گوییم برن باید بمیرد چون او بدترین شغل در جهان را دارد.
این کلاغ سه چشم مجبور است تمام فضا و زمان را در وستروس طی هزاران سال مشاهده کند
اگرچه ما مطمئنیم تماما اینها در اپیزودهای آخر فاش می شود، بعد از انجام شدن کارهایی برن (سفر در زمان برای درست کردن تمام استباهات؟) چه اتفاقی برای این شخصیت می افتد؟  ایا قرار است تا آخرین لحظه یک گوشه بنشیند؟ پس بهتراست یک مرگ باافتخار نصیب این بازیگر شود.

game of thrones,بازی تاج و تخت,بازیگران تاج و تخت,فصل هشتم,برن استارک 

برن استارک

 

بیشتر بدانید : پوسترهای فصل هشتم «بازی تاج و تخت» منتشر شد + عکس

بیشتر بدانید : گفتگوی خواندنی دو خواهری که با Game of Thrones بزرگ شدند! + عکس

بیشتر بدانید : دستمزد بازیگران سریال «بازی تاج و تخت» برای هر فصل و سود خالص آنها

بیشتر بدانید : بازیگران «بازی تاج و تخت» روی فرش قرمز فصل 8 سریال

 

تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ