بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی در سال 97 + عکس
 معرفی بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی از نظر کاربران سلام سینما و براساس امتیازاتی که در سایت کسب کرده‌اند. سریال «ساخت ایران 2» در صدر این لیست قرار دارد

از ممنوعه تا رقص روی شیشه: کدام پربیننده تر بود؟

در این یادداشت نگاهی انداخته‌ایم به بهترین سریال‌های نمایش خانگی به انتخاب کاربران، که در سال 1397 توزیع شده‌اند و پخش آنان یا به پایان رسیده است یا کماکان ادامه دارد.

رونق گرفتن صنعت سریال‌سازی برای شبکه نمایش خانگی باعث شده تا هر روز شاهد تولید تعداد بیشتری از این آثار باشیم. درحالیکه مدت زیادی از شکل گرفتن این صنعت نمی‌گذرد اما چنان مورد توجه قرار گرفته که درحال حاضر همزمان چندین سریال مختلف با موضوعات و ژانرهایی متفاوت اعم از کمدی و جنایی، برای سلیقه‌های متفاوت در بازار در دسترس است.

بیشتر بدانید : از سحر قریشی تا لیلا حاتمی و بهرام رادان در شبکه نمایش خانگی + عکس

بیشتر بدانید : سریال هایی که ناتمام ماندند و تنها جیب مردم را خالی کردند!!

 «ساخت ایران 2»

امتیاز کاربران: ۸.۳

کارگردان: برزو نیک نژاد

بازیگران اصلی: امین حیایی,  محمدرضا گلزار,  محسن کیایی,  سحر دولتشاهی,  سارا بهرامی,  مهران احمدی,  امیرحسین رستمی

شروع پخش: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

خلاصه داستان: داستان فصل دوم این سریال هم در ادامه داستان فصل اول است؛ که در فصل اول جایی که دکتر مخترع تصادف می کند و ساک همراه او که حامل اختراعات جدید در علم بشریت است دست فرد لاتی به نام غلام می افتد و او به دلیل دست یافتن به این اطلاعات ارزشمند به خارج کشور می رود ولی هیچ کس نمی داند که او دکتر واقعی نیست.

بیشتر بدانید : نگاهی به «ساخت ایران ۲»؛ یک سریال پرزرق و برق اما پوشالی

سریال های شبکه نمایش خانگی,بهترین سریال های جدید,سریال های جدید
سریال «ساخت ایران 2»


سریال «ساخت ایران۲» در ادامه سری اولش ساخته شد، البته بعد از چند سال تعویق. هرچند کاراکتر امین حیایی ادامه شخصیت در فصل اول سریال بود اما عوامل آن با ایجاد مجموعه‌ای از تغییرات، چه در داستان و چه در شکل ساخت فیلم، باعث شدند که «ساخت ایران۲» نه‌تنها بیش از سری اول مورد توجه قرار بگیرد بلکه به فروش قابل توجهی هم دست پیدا کند. استفاده از بازیگران مطرحی مانند سحر دولتشاهی، سارا بهرامی و محسن کیایی در کنار ساخت فیلم در خارج از ایران و کشورهایی مانند چین از جمله تفاوت‌های سریال با قسمت‌های پیشین است که آن‌را برتری می‌بخشد.

 «رقص روی شیشه»

امتیاز کاربران: ۷.۹

کارگردان: مهدی گلستانه

بازیگران اصلی: بهرام رادان,  مهرداد صدیقیان,  امیر آقایی,  میترا حجار,  مهتاب کرامتی,  بیتا فرهی,  حامد کمیلی

شروع پخش: ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۷

خلاصه داستان: رعنا و یغما زندگی خوب و عاشقانه‌ای دارند اما زندگیشان را سایه رازهایی که پنهان کرده‌اند تهدید می‌کند و همین پنهانکاری ماجراهای هولناکی را برایشان رقم می‌زند.

بیشتر بدانید : شکایت بهرام رادان از سرمایه گذاران «رقص روی شیشه»

سریال های شبکه نمایش خانگی,بهترین سریال های جدید,سریال های جدید
سریال «رقص روی شیشه»


بیشتر بدانید : پاسخ قاطع به شایعه قهر بهرام رادان و امیر آقایی از «رقص روی شیشه»

«رقص روی شیشه» از جمله سریال‌هایی بود که در فضایی متفاوت ساخته شد. استفاده از ستارگان سطح اول سینمایی و داستانی هیجانی در وهله اول و نمایش زندگی لاکچری و اعیانی که پر از تصاویر ماشین‌های لوکس، خانه‌های آن‌چنانی، مهمانی‌های عجیب با انواع و اقسام مخدرات از جمله کوکایین و فرهنگ آدم‌های پولدار است که برای مردم عادی همیشه جذابیت‌های دو‌چندانی داشته و همین رمز موفقیت «رقص روی شیشه» است.

بیشتر بدانید : پایان عجیب و توهین‌آمیز فصل اول سریال «رقص روی شیشه»!!

 «نهنگ آبی»

امتیاز کاربران: ۷.۸

کارگردان: فریدون جیرانی

بازیگران اصلی: لیلا حاتمی,  ساعد سهیلی,  ماهور الوند,  ویشکا آسایش,  حسین یاری,  آزاده صمدی

شروع پخش: ۹ بهمن ماه ۱۳۹۷

بیشتر بدانید : نقد و بررسی سریال « نهنگ آبی » + عکس

خلاصه داستان: آرمین (ساعد سهیلی) دانشجوی تیزهوش کامپیوتر توان برقراری ارتباط با آدم‌ها را ندارد و بیشتر وقت خود را با سایت کتابخوانی اش که خودش ساخته می‌گذارند پدرش (مجید مظفری) مبتلا به بیماری ام اس شده و در آستانه جدایی از مادرش (پریوش نظریه) است او در سایت کتابخوانی با ژاله (ماهور الوند) دختری که فهرست کتاب‌های مورد علاقه اش بسیار شبیه به آرمین است آشنا می‌شود ژاله او را که مشکل مالی دارد برای کار به شرکت ساختمانی ای معرفی می‌کند که خودش در آنجا به عنوان گرافیست کار می‌کند آرمین در شرکت با بهمن (حسین یاری) رئیس شعبه آناهیتا (لیلا حاتمی) نامزد بهمن هاله (آزاده صمدی) منشی فضول شرکت نادر (حمیدرضا آذرنگ) رئیس هیئت مدیره شرکت مادر و مروارید (ویشکا آسایش) همسر نادر و یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت مادر آشنا می‌شود آرمین در این شرکت به عنوان مسئول امنیت استخدام می‌شود و این شروع ماجراهای زندگی تازه اوست.

بیشتر بدانید : چرا لیلا حاتمی از ادامه بازی در نهنگ آبی انصراف داد؟

سریال های شبکه نمایش خانگی,بهترین سریال های جدید,سریال های جدید
سریال «نهنگ آبی»


سریال جدید فریدون جیرانی به تهیه‌کنندگی سعید ملکان در قسمت‌های اولیه پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شد و فروشش شکست‌خورده به‌نظر می‌رسید اما هرچه جلوتر رفت و داستان بیشتر به بخش‌های تعقیب و گریزی خود رسید، جذابیتش هم برای تماشاگران بیشتر شد. از جمله حواشی این سریال کناره‌گیری لیلا حاتمی، از شخصیت‌های اصلی داستان بود که گمان می‌رفت، مجددا به فروش «نهنگ آبی» لطمه بزند اما چندان تاثیری نداشت. «نهنگ آبی»‌ هم شبیه به دیگر سریال‌های این روزهای شبکه نمایش خانگی پر از بازیگر و ستاره سینمایی است.

بیشتر بدانید : نهنگ آبی فریدون جیرانی، نهنگی از نفس افتاده در شبکه نمایش خانگی


«ممنوعه»

امتیاز کاربران: ۷.۶

کارگردان: امیر پورکیان

بازیگران اصلی: بهاره افشاری,  پژمان بازغی,  آتیلا پسیانی,  امیر جعفری,  هادی حجازی فر,  الهه حصاری,  آناهیتا درگاهی,  نیلوفر رجایی فر,  لیلا زارع,   نیکی کریمی,  مجید مظفری

شروع پخش: ۵ شهریور ۱۳۹۷

بیشتر بدانید : نقد سریال «ممنوعه»/ کپی برداری از سریال های ترکیه ای

خلاصه داستان: "ممنوعه" داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته روایت میکند، از دغدغه های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی…

بیشتر بدانید : سریال +16 «ممنوعه» چرا ممنوع شد؟!

سریال های شبکه نمایش خانگی,بهترین سریال های جدید,سریال های جدید
سریال «ممنوعه»


«ممنوعه» اما برخلاف سریال‌های دیگر نه عوامل و بازیگرانش که موضوع خاص و افسارگسیخته‌اش چنین جذاب و پرطرفدارش کرد. سریال درباره گروهی از جوانان امروزی بود که کارهایی را می‌کردند و شکل روابطشان با یکدیگر به‌گونه‌ای بود که کمتر تماشاگر ایرانی پیش از این در سریال‌ها یا فیلم‌های ایرانی به این شکل دیده بود. این افسارگسیختگی و نمایش بی‌پروای زیست غربی و ولنگار نسل امروز همان برگ برنده سریال بود و البته باعث سانسورهای بسیاری شد که عوامل را از ساخت فصل جدید آن منصرف کرد.

بیشتر بدانید : سریال ممنوعه کپی از «سریال شهرزاد» یا «عاشقانه»؟!

بیشتر بدانید : جدایی لیلا حاتمی و بهرام رادان از نهنگ آبی و رقص روی شیشه! + دلیل

بیشتر بدانید : سحر قریشی، بهرام رادان و میترا حجار در سریال «رقص روی شیشه»

بیشتر بدانید : سوتی در یکی از سکانس های ساخت ایران 2 + عذرخواهی برزو نیک نژاد

بیشتر بدانید : عکس های امین حیایی و پسرش دارا حیایی در جشن ساخت ایران 2

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: salamcinama.ir