جدیدترین تصاویر و اخبار از سریال مردگان متحرک The Walking Dead Spin Off 2020
توضیحات بیشتر درباره اسپین آف سریال The Walking Dead و تاریخ پخش سریال و جدیدترین تصاویر منتشر شده از این سریال را در ادامه ببینید

جدیدترین تصاویر از مردگان متحرک The Walking Dead Spin-Off 2020 

مردگان متحرک The Walking Dead یک مجموعه تلویزیونی درام، ترسناک و پسا رستاخیزی آمریکایی، ساختهٔ فرانک دارابونت است. این مجموعه  بر اساس کتابی با همین نام نوشته رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی ادلرد ساخته شده‌ است.

سال 2019 سال خوبی برای سریال مردگان متحرک The Walking Dead بوده است و آن طور که شواهد نشان می دهد ، سال 2020 فصل جدیدی از این سریال با اتفاقاتی جالب و دیدینی در راه است.

بیشتر بدانید : خبر خوب برای طرفداران سریال مردگان متحرک Walking Dead + عکس

داستان از آن‌جا آغاز می‌شود که اندرو لینکولن در نقش معاون کلانتر، ریک گرایمز، پس از برخاستن از کما با دنیایی مواجه می‌شود که پر از مردگان متحرکی است که مشابه زامبی‌های فیلم‌های ژانر وحشت جورج ای. رومرو، گوشت انسان را می‌خورند. او سعی می‌کند که خانواده‌اش را پیدا کند و در این راه با گروهی از بازماندگان که همسر و فرزندانش بین آن‌ها هستند برای زنده ماندن تلاش می‌کند.

فرق اسپین آف جدید The Walking Dead با سریال اصلی و Fear The Walking Dead

چندی پیش مدیر شبکه AMC در برنامه ای در پاسخ به فرق این اسپین آف با سریال های اصلی و Fear The Walking Dead اینگونه پاسخ داد: “اسپین آف جدید کاملا با سریال The Walking Dead و Fear The Walking Dead متفاوته، همونطور که FTWD با TWD چه از نظر مکان و چه از نظر داستان متفاوت است. ما این قول رو به شما می دهیم تا تصویر دیگری از دنیای آخرالزمان را نمایش دهیم، چیزی که در سریال مردگان متحرک یا ترس از مردگان متحرک هیچوقت ندیدید.

قسمت اول فصل چهارم توانست رکورد پربیننده‌ ترین سریال درام تاریخ شبکه‌های کابلی را بشکند اما پس از آغاز فصل پنجم این مجموعه در رتبه‌ بندی نیلسن (Nielsen ratings) توانست رکورد قبلی خود را تغییر دهد؛ دست یافتن به ۱۷٬۳ میلیون بیننده برای قسمت نخست فصل پنجم که به پربیننده‌ ترین سریال درام تاریخ شبکه‌های کابلی تبدیل شد.

لازم به ذکر است برخی عوامل سریال The Walking Dead و Fear The Walking Dead در این سریال حضور دارند.

سریال مردگان متحرک در سال 2020

در ماه آوریل ، شبکه AMC اعلام كرد كه سریال مردگان متحرک Walking Dead سری سوم خود را می سازد. چند روز پیش این شبکه نخستین تصاویر را برای اسپین آف جدید Walking Dead که در حال حاضر بدون عنوان است ، منتشر نمود.  انتشار این تصاویر بدان معنی است که امیدوار باشیم در آینده ای نه چندان دور ، یک تریلر با اطلاعاتی جدید از داستان سری جدید این سریال دریافت کنیم. در هر صورت ، در تصاویر جدید بازیگران جوان اسپین آف جدید را در هر دو شرایط صلح آمیز و وخیم نشان می دهند. آن طور که پیداست این داستان در آخرالزمان زامبی ها اتفاق می افتد و در این سریال دو شخصیت قهرمان زن جوان حضور خواهند داشت.

خلاصه داستان

در این خلاصه داستان این سری آمده است: "سومین بخش این مجموعه داستانی قهرمانان دو شخصیت زن جوان خواهد بود و همانطور که می دانیم افاقات در اولین نسل متولد شده آخرالزمان رخ خوهد داد. برخی شخصیت ها قهرمان خواهند شد. برخی از افراد شرور خواهند شد. در پایان ، همه آنها برای همیشه تغییر می کنند. رشد کرده و هویتشان خوب و بد می شود.

اسپین آف جدید سریال مردگان متحرک Walking Dead قرار است در بهار 2020 آغاز به کار کند. و ما به موفق بودن این سریال در سری جدید نیز خوشبین هستیم.  سازندگان قول دادند که جهانی متفاوت را در دنیای فعلی نمایش دهند.

در ادامه جدیدترین تصاویر منتشر شده را می بینید:

بیشتر بدانید : نگاهی به فصل 9 سریال مردگان متحرک walking dead

سریال مردگان متحرک The Walking Dead Spin Off 2020
سریال مردگان متحرک The Walking Dead Spin-Off 2020


تصاویر سریال مردگان متحرک Walking Dead
تصاویر سریال مردگان متحرک Walking Dead


سریال مردگان متحرک The Walking Dead Spin Off 2020
سری جدید سریال مردگان متحرک 2020 Walking Dead


سریال مردگان متحرک The Walking Dead Spin Off 2020
زامبی های سریال واکینگ دد Walking Dead


در این تصویر زامبی های پوشیده از خزه را به شکل و گریمی خارق العاده و حرفه ایی میبیند. مثل همیشه ،سریال مردگان متحرک Walking Dead زامبی ها را با بهترین گریم و جلوه های ویژه یا به عبارت دیگر ، در بهترین حالت ممکن نمایش داده است.

سریال مردگان متحرک The Walking Dead Spin Off 2020
تصاویر سریال واکینگ دد 2020 Walking Dead


سریال مردگان متحرک The Walking Dead Spin Off 2020
تصاویر جدید از سریال مردگان متحرک Walking Dead

 

بیشتر بدانید : سریال مردگان متحرک با استقبال بی نظیر بازگشت

بیشتر بدانید : ناگفته های جالب و شنیدنی از سریال «مردگان متحرک» The Walking Dead

بیشتر بدانید : کدام بازیگر سریال مردگان متحرک «واکینگ دد» از رفتن «ریک گریمز» می ترسد؟! + عکس

بیشتر بدانید : عکس های جالب و دیدنی از پشت صحنه سریال مردگان متحرک (Walking Dead)

 

تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ