شهاب حسینی با شکرستان می آید + زمان پخش برنامه های نوروز 99
شکرستان جدید در حالی از امشب با روایت شهاب حسینی روی آنتن می‌رود که خردسالان و کودکان نگران نباشند مرکز صبای تلویزیون با دستِِ پُر به استقبال نوروز می‌رود

شهاب حسینی از امشب با شکرستان می‌آید

در فضای مجازی می‌نوشتند که شهاب حسینی دیگر راوی "شکرستان" نیست و مسعود صفوی تهیه‌کننده و محمدرحیم لیوانی رئیس مرکز صبا هم بر ماندگاری این بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان راوی و گوینده این انیمیشن قدیمی تلویزیون تأکید می‌کردند. حالا از امشب "شکرستان" دوباره با صدا و روایت شهاب حسینی روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. برنامه‌ای که برای ایام نوروز 1399 نیز آماده شده و سال گذشته هم در قالب 13 قسمت به استقبال بهار رفت.

بیشتر بدانید : اولین تصاویر از حضور شهاب حسینی در «شکرستان» + زمان پخش سری جدید


رئیس مرکز صبا در گفت‌وگویی اعلام کرد که خردسالان، کودکان و نوجوانان با رعایت توصیه‌های بهداشتی، هیچ ترس و هراسی نداشته باشند؛ تلویزیون در این ایام برایشان انیمیشن‌های آموزشی درنظر گرفته است و با دستی پُر به استقبال نوروز می‌رود.

او تأکید کرد: انیمیشن‌های ما به فراخور سنین مختلف تولید شده‌اند تا در این شرایط هم کاربردی و مهارتی باشند و هم سرگرم‌کننده! از ویروس کرونا نترسند عین آنفلونزای معمولی است. بهترین راه مراقبت و رعایت بهداشت فردی است. شستن مرتب دست‌ها و همان هشدارهای همیشگی وزارت بهداشت، بهترین تأثیر در جلوگیری از آلودگی است.

رئیس مرکز صبا با اشاره به حضور پررنگ در ایام نوروز گفت: نزدیک 47 ساعت برنامه جدید برای نوروز آماده کرده‌ایم و جزئیات را اعلام می‌کنیم؛ انیمیشن با دست پُر به استقبال عید نوروز می‌رود.

جزئیات پخش "شکرستان" از تلویزیون

"شکرستان" به تهیه‌کنندگی مسعود صفوی در مرکز صبا تولید شده و از امشب روی آنتن می‌رود. در این سری جدید از "شکرستان" کاراکتری اضافه نشده است و محور قصه‌های آن مربوط به مباحث روز موضوعات اجتماعی و سلامت است. همچنین مثل سال گذشته شهاب حسینی روایت آن را بر عهده دارد. "شکرستان" از امشب هر شب ساعت 20:30 از شبکه نسیم پخش می‌شود.

مسابقه هر شبی تلویزیون در عید نوروز

برنامه دیگر مسابقه "هوش برتر" است که در کنار ضبط برنامه "کودک‌شو"، جزو نوروزی‌های شبکه نسیم محسوب می‌شود. البته که "دورهمی" مهران مدیری هم در عید نوروز حضور دارد و هر شب ساعت 23 پخش می‌شود.

بیشتر بدانید : آیا مهران مدیری در دورهمی عقب نشینی کرد؟! + عکس

مسابقه هر شب شبکه نسیم از 27 اسفندماه به آنتن می‌رسد؛ فصل دهم مسابقه "هوش برتر" از 27 اسفندماه ساعت 19 با اجرای افشین زی نوری روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

این مسابقه که قرار است در ایام نوروز به صورت هر شبی روی آنتن برود به تهیه کنندگی پیمان پورمقیمی تولید می‌شود و بازی‌های متفاوتی برای فصل جدید طراحی شده است. "هوش برتر" یکی از مسابقات تلویزیونی است که در چند بخش با بازی‌های شنیداری، دیداری و … هوش و قدرت ذهنی افراد به چالش کشیده می‌شود.

"هوش برتر" از اتاق فکری برخوردار است که چند نفر با مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های مختلف سؤالات آن را طراحی می‌کنند.

شرکت‌کنندگان مسابقه "هوش برتر" از میان نخبگان دانشگاهی انتخاب می‌شوند و در نوورز 1399 تمام فینالیست های دوره های قبل به علاوه افرادی که در دوره جدید شرکت کرده‌اند حضور دارند.
 

بیشتر بدانید : سریال های نوروز 99: ساعت پخش و تصاویر

بیشتر بدانید : احسان علیخانی، پژمان بازغی، سام درخشانی و... در نوروز 99 + عکس

بیشتر بدانید : برنامه های تلویزیون در تحویل سال 99 + عکس

 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: tasnimnews.com