حمله به رشیدپور برای شوخی با عروسک قالیباف + عکس
در اولین قسمت از ویژه‌برنامه نوروزی «اتفاق»، رضا رشیدپور، آیتمی را به شوخی با سیاستمداران از جمله محمد باقر قالیباف و محمد جواد ظریف اختصاص داد که با واکنش داروغه زاده و سیدمحمود رضوی مواجه شد

شوخی رضا رشیدپور با قالیباف و ظریف

شب چهارشنبه ۲۸ اسفند، اولین قسمت از برنامه ویژه تحویل سال «اتفاق» با عنوان «اتفاق نود و نو» در چند بخش روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

بخشی از این برنامه که با واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شد، آیتم شوخی با سیاستمداران بود که در آن رضا رشیدپور با عروسک‌های محمد جواد ظریف و محمدباقر قالیباف به گفت‌وگو پرداخت.

رشیدپور در این‌باره توضیح داد: «این چند آیتم بخشی از یک برنامه به نام «شاقول» است که بعد از تعطیلات عید پخش آن با اجرای مرتضی درخشان از شبکه سه پخش خواهد شد.»

عروسک قالیباف در برنامه رشیدپور,شوخی رشیدپور با قالیباف و ظریف,برنامه رشیدپور در نوروز
شوخی رضا رشیدپور با قالیباف در برنامه نوروزی «اتفاق نود و نو»

پخش آیتم شوخی با سیاستمداران در ویژه‌برنامه نوروزی شبکه سه واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشت. پس از اظهارنظر مثبت محمدباقر قالیباف درباره آیتم شوخی با خودش و انتقاد تند محمود رضوی تهیه‌کننده سینما و مشاور قالیباف به این اتفاق، ابراهیم داروغه‌زاده با انتشار یک توئیت اینطور به این آیتم واکنش نشان داد:

عروسک قالیباف در برنامه رشیدپور,شوخی رشیدپور با قالیباف و ظریف,برنامه رشیدپور در نوروز
واکنش ابراهیم داروغه‌زاده به شوخی رضا رشیدپور با قالیباف

بیشترین انتقاد البته در این فضا از سوی هواداران محمدباقر قالیباف بود که در مجلس آینده نماینده شهر تهران خواهد بود.

سیدمحمود رضوی که دوستی و همکاری دیرینه‌ای با محمدباقر قالیباف به این اتفاق واکنش تندی نشان داد و نوشت: «حتما سعه صدر دکتر قالیباف و عکس‌العمل ایشان به برنامه رشیدپور ستودنی است، اما ای کاش مدیران محترم یک بار آیتم آقای ظریف و آقای قالیباف را با هم مقایسه کنند تا درک کنند که رشیدپور با سمت و سوی سیاسی خود چگونه در برنامه عمل کرده و بی‌جهت به او اعتماد نکنند. این اتفاق بد بود.»

عروسک قالیباف در برنامه رشیدپور,شوخی رشیدپور با قالیباف و ظریف,برنامه رشیدپور در نوروز
واکنش تند سیدمحمود رضوی به شوخی با قالیباف در برنامه رضا رشیدپور

تهیه‌کننده «ماجرای نیمروز۲؛ رد خون» البته با بازنشر توئیت محمدباقر قالیباف که در آن از آیتم شوخی سیاسی برنامه «اتفاق» تمجید کرده بود این متن را در انتقاد از این برنامه نوشته بود.

 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir