روزبه حصاری بازیگر نقش اول سریال «بچه‌مهندس» به نبودن اسمش در تیتراژ اول سریال "بچه مهندس" واکنش نشان داد و نویسنده سریال گفت می خواستیم حضور روزبه حصاری در تعلیق باشد!

نویسنده سریال "بچه مهندس": می خواستیم حضور روزبه حصاری در تعلیق باشد!

روزبه حصاری، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که تجربه بازی در سریال‌هایی مثل  «تاریکی شب، روشنایی روز» و‌ «یادآوری» را در کارنامه خود دارد، ماه رمضان امسال با سومین فصل از سریال بچه مهندس روی آنتن است. اما گویا اختلافاتی بین بازیگر نقش «جواد جوادی» که از کودکی تا جوانی او‌ در این‌سریال به تصویر کشیده شده، با کارگردان و‌ تهیه‌کننده کار به وجود آمده و اسم او از تیتراژ اول سریال حذف شده است.

در واکنش به این موضوع، روزبه حصاری پس از پخش شدن اولین قسمت از این سریال در اولین شب ماه رمضان، در صفحه شخصی اینستاگرامش عکسی از خود منتشر کر‌د و با لحنی کنایه‌آمیز نوشت:

خیلی هیرو طور
خیلی مرموز طور
خیلی مخفی طور
قراره وارد سریال شم
حتی اسمم هم تو تیتراژ نیست.
خوبه کسی نمی‌دونه.
پس الان من یه جواد مخفی‌ام.

کنایه روزبه حصاری به حذف نامش از تیتراژ "بچه مهندس"
کنایه روزبه حصاری به حذف نامش از تیتراژ "بچه مهندس"

این پست حصاری با همدردی طرفداران و مخاطبانش در فضای مجازی مواجه شده و نویسنده این سریال نیز به این پست واکنش نشان داد

«حسن وارسته» نویسنده فصل دو و سه سریال «بچه مهندس» درباره دو قسمت ابتدایی این سریال و بازخورد مخاطبان گفت:

فکر نمی کردیم دو قسمت اول تا این اندازه بازخورد داشته باشد و خداراشکر تا الان و با پخش تنها دو قسمت ابتدایی بازخوردهای خوبی از سمت مخاطبانمان داشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که اغلب مخاطبان انتظار داشتند تا از قسمت اول «روزبه حصاری» را در قالب جوانی «جواد» ببینند، اما او تا قسمت سوم حضوری نداشت، نیز بیان داشت:

می خواستیم حضور روزبه حصاری در تعلیق باشد. منتهی به لطف فضای مجازی همه چیز لو رفت و همه هم می دانستند که حصاری نقش جواد را بازی می کند. 

وارسته درباره چرایی عدم حضور روزبه حصاری از همان قسمت اول با توجه به سبکی که در فصل دو این سریال پیاده شد، گفت:

در فصل قبل یک فصل میانی داشتیم که ورود جواد به دانشگاه و ثبت نام او بود و آن زمان از لحاظ تولیدی به ضبط این سکانس ها نرسیدیم و هم اینکه آنقدر فرصتمان کوتاه بود که دیدیم آنطور که دلمان می خواهد نمی توانیم قصه را بنویسیم و به آن بپردازیم. برای همین هر چه حساب کردیم دیدیم الان فصل سوم زندگی جواد است و او الان از یک خانه کوچکتر به دنیای بزرگتر پا گذاشته است و باید فصل نوجوانی اش را تمام کنیم و بعد وارد جوانی شویم. 

وی ادامه داد:
قرار بود دو قسمت ابتدایی فصل ۳ را در شکل دیگری لا به لای فلش بک ها ببینیم اما نظر کارگردان این بود که ابتدا فصل دو را تمام کنیم و بعد وارد فصل سه شویم که بعدها دیدیم که درست گفتند چون بازیگرهایمان تغییر کرده اند و دچار پرش می شویم. 

 

بیشتر بدانید : تمام گاف های سریال «بچه مهندس»!! + عکس

بیشتر بدانید : جواد جوادیِ «بچه مهندس» بعد از ۳۰ سال چه شکلی می‌شود؟

بیشتر بدانید : آیا کودک همسری در سریال «بچه مهندس» ترویج داده شده ؟!

بیشتر بدانید : سریال های تلویزیون برای رمضان 99 + عکس

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com