اعتراض به کودک آزاری پژمان جمشیدی و ژاله صامتی! + عکس
حسین کیانی، کارگردان تئاتر درباره نحوه برخورد بازیگران سریال «زیرخاکی» با رایان سرلک، بازیگر کودک این سریال انتقادی را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و این نوع رفتار با کودکان را بسیار ناخوشایند دانست 

اعتراض به رفتار خشن با بازیگر کودک «زیرخاکی»

حسین کیانی، کارگردان تئاتر درباره نحوه برخورد بازیگران سریال «زیرخاکی» با رایان سرلک، بازیگر کودک این سریال انتقادی را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و این نوع رفتار با کودکان را بسیار ناخوشایند دانست.

رایان سرلک، پژمان جمشیدی و ژاله صامتی در "زیرخاکی"
رایان سرلک، پژمان جمشیدی و ژاله صامتی در "زیرخاکی"

سریال «زیر خاکی» به کارگردانی جلیل سامان و بازی پژمان جمشیدی، ژاله صامتی و هادی حجازی ‌فر این روزها در حال پخش از شبکه یک سیما است. حسین کیانی، نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر به نحوه برخورد با بازیگر کودک این سریال ایراد وارد کرده و نوشته:

«عادت ندارم و البته تخصص من هم نیست که سریال‌ها و مجموعه‌های صداو سیما را نقد کنم. اما رفتار ناخوشایند و البته ناهنجاری که والدین کودک مجموعه با او دارند در هیچ ژانر و فرهنگی قابل توجیه نیست. ظاهرا نویسنده و کارگردان و به تبع آنها بازیگران برای پررنگ‌تر کردن موقعیت‌ها و لحظات طنز، بدرفتاری و تشر زدن و برخورد تند و بازدارنده با کودک داستان را پیش گرفته‌اند اما به جای غلیظ‌تر کردن کمدی ماجرا، ذهن و روح بیننده را آزار می‌دهند و ناخودآگاهِ او را به موضع گیری علیه آزارگری و کودک آزاری وا می‌دارند و چنین امری کاملا طبیعی و براساس قواعد وجدان بشری است.

این مجموعه طنز ماه رمضانی علی رغم همه محاسنی که به لحاظ ساخت و بازی‌های جذاب دارد می‌توانست این اشکال کوچک ولی بسیار مهم را نداشته باشد و شخصیت کودک و دنیای معصوم و ناب او را صرفا به خاطرخنده بیشتر تخریب نکند.» 

اعتراض به رفتار خشن پژمان جمشیدی با بازیگر کودک «زیرخاکی»
اعتراض به رفتار خشن با بازیگر کودک «زیرخاکی»

 

بیشتر بدانید : چرا لوگوی سریال "زیرخاکی" تغییر کرد؟ + عکس

بیشتر بدانید : کشف "زیرخاکی" در تلویزیون با پژمان جمشیدی و هادی حجازی فر + عکس

بیشتر بدانید : پژمان جمشیدی با چهار گریم سنگین در یک سریال + عکس

بیشتر بدانید : پژمان جمشیدی و ژاله صامتی، چگونه زوج دوست داشتنی و موفقی شدند

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: bartarinha.ir