بدون محسن تنابنده تکلیف پایتخت چه می شود؟! + عکس
پیوستن محسن تنابنده به گروه بازیگران فیلم جدید اصغر فرهادی، احتمال ساخته شدن ادامه فصل ششم "پایتخت" را کاهش داده است

نقی معمولی دیگر استندبای پایتخت نیست؟ 

شیوع کرونا به تعطیلی و توقف یک باره همه پروژه‌های هنری در تلویزیون و سینما منجر شد و تنها برخی به کار خود ادامه دادند که وضعیت اضطراری‌تری داشتند و مثلاً پخش آن برای یک کنداکتور ویژه در تلویزیون طراحی شده بود. "پایتخت ۶" به کارگردانی سیروس مقدم یکی از همین پروژه‌های اضطراری بود که برای کنداکتور نوروز در نظر گرفته شد اما کرونا آن را هم تحت‌تأثیر قرار داد و با یک پایان بندی فرمالیته به گونه‌ای روی آنتن رفت که هجمه‌های زیادی را از ابتدای پخش تا انتها متوجه خود کرد. بعد از آن عوامل سازنده در گفتگوهای تلویزیونی و خبری به طور رسمی، ساخت چهار قسمت ویژه برای مخاطبان را وعده دادند.

بیشتر بدانید : واکنش ارسطو و بهتاش به نیمه کار ماندن پایتخت 6 + عکس

بیشتر بدانید : خداحافظی محسن تنابنده: چاره ای جز ادامه تصویربرداری "پایتخت 6" ندارم!

سریال پایتخت 6
سریال پایتخت 6

حالا حدود یک ماه است که با کاهش نگرانی‌های کرونایی و با حفظ تدابیر بهداشتی و مراقبت‌های لازم اکثر پروژه‌های تلویزیونی و حتی سینمایی آغاز به کار کرده‌اند اما کمترین خبری از "پایتخت ۶" نیست.

نه سیروس مقدم در مقام کارگردان، نه الهام غفوری تهیه‌کننده و نه محسن تنابنده به عنوان سرپرست نویسندگان این مجموعه هیچیک خبری درباره ساخت این چهار قسمت مطرح نکرده‌اند. پیش از این تولید چهار قسمت به پایان کرونا نسبت داده شده بود اما در حال حاضر حتی خبری از نگارش و بازنویسی فیلمنامه بر اساس این چند قسمتی که قرار است ساخته شود نیز مطرح نیست.

چندی پیش نیز نسرین نصرتی از بازیگران اصلی این سریال در یک گفتگوی رسانه‌ای اعلام کرد که خبری از قسمت‌های باقی مانده "پایتخت ۶" نیست. با این حال هفته گذشته انتشار یک خبر سینمایی، امیدها برای تولید این قسمت‌های پایانی را با یک سوال جدی مواجه کرد.

بیشتر بدانید : آخرین اخبار از ادامه سریال پایتخت 6 + عکس

این هفته اما خبر رسیدمحسن تنابنده که سهمی جدی در ساخت "پایتخت" داشته و در مقام طراح، سرپرست نویسندگان و از همه مهم‌تر بازیگر اصلی این مجموعه حضور و همراهی‌اش با این پروژه کلیدی و تعیین‌کننده است، به یک پروژه سینمایی مهم پیوسته است. نام او در فهرست بازیگران فیلم سینمایی "قهرمان" تازه اصغر فرهادی مطرح شده و همین باعث طرح این گمانه در برخی محافل رسانه‌ای شد آیا این حضور و مشغله‌ای که طبیعتاً پیوستن به پروژه مهمی چون "قهرمان" برای او به همراه دارد، سرنوشت "پایتخت ۶" را دستخوش تغییر در زمان‌بندی خواهد کرد؟ فعلاً همه چیز درباره پایان داستان "نقی" و خانواده "معمولی" در پرحاشیه‌ترین فصل "پایتخت" در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. 

 

بیشتر بدانید : محسن تنابنده و امیر جدیدی برای اولین بار در فیلم اصغر فرهادی + توضیحات بیشتر

بیشتر بدانید : پایان غیرمعمولی "پایتخت 6" با حاشیه های فراوان

بیشتر بدانید : قسمت آخر "پایتخت 6" چه زمانی پخش می شود؟

بیشتر بدانید : همه ی جنجال ها و حاشیه های خانواده معمولی + عکس

بیشتر بدانید : سریال پایتخت، با سانسور و بی سانسور دوستت داریم + عکس

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com