کدام داور "عصر جدید" دستمزد بیشتری می گیرد؟ امین حیایی، رویا نونهالی و ...
یک رسانه مدعی شد میزان دستمزد داوران عصر جدید با توجه به میزان شهرت آنها متفاوت است و یکی از داوران دستمزد بیشتری دریافت می‌کند 

امین حیایی در عصر جدید بیشترین دستمزد را می‌گیرد؟

برنامه تلویزیونی عصر جدید که از شبکه سوم سیما روی آنتن می رود یکی از پرمخاطب ترین برنامه‌های سیماست که در بازه زمانی پخش آن در نظرسنجی پرطرفدارترین ها همیشه حرف اول را می زند. ساخت و پخش سری دوم برنامه عصر جدید بعد از مدتی وقفه به دلیل کرونا، دوباره آغاز شده است. احسان علیخانی تهیه کننده و مجری این برنامه در سری دوم نیز از داوران سری اول عصرجدید استفاده کرده است.

بیشتر بدانید : فصل دوم "عصر جدید": داوران، تعداد شرکت کنندگان و زمان پخش

امین حیایی، رویا نونهالی، آریا عظیمی نژاد و سید بشیر حسینی چهار داور عصر جدید هستند که از زمان پخش سری اول این برنامه به چهره های مطرح تری تبدیل شده اند. البته امین حیایی و رویا نونهالی به سبب نوع شغلشان در بین عموم مردم چهره های شناخته شده ای بودند اما آریا عطیمی نژاد و خصوصا سید بشیر حسینی بیشترین سود را از لحاظ شهرت از برنامه عصر جدید نصیب خودشان کرده اند.

دستمزد داوران عصر جدید چقدر است؟

 خبر نیوز نوشت، شاید برایتان جالب باشد بدانید که این چهار داور چقدر از برنامه عصر جدید دستمزد می گیرند. با توجه به این مساله که عصر جدید برنامه وقت گیری است و زمان زیادی از داوران می گیرد.

نکته مهم آن که با توجه به پرمخاطب بودن برنامه عصر جدید بسیاری از هنرمندان مطرح و سایر افراد شاخص حتی حاضرند به صورت رایگان و با کمترین دستمزد به عنوان داو ر در این برنامه حاضر باشند؛ زیرا شهرت حاصل از این برنامه چیزی نیست که بشود با پول مقایسه اش کرد.

به نقل از خبرنیوز، با این حال و در بین چهار داور عصر جدید گفته می شود امین حیایی بیشترین دستمزد را می گیرد. او که در بین داوران مطرح ترین به حساب می آید همچنان از بازیگران روی بورس است و برای بازی در فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی پیشنهاد های خوب دست به نقدی دارد. در نتیجه وقتی در برنامه وقت گیر عصر جدید حاضر می شود از کار بازیگری اش دور می شود و اصلا به همین دلیل هم هست که در بین داوران گفته می شود بیشترین دستمزد را از احسان علیخانی دریافت می کند.

بازخورد برنامه عصر جدید به حدی است که حتی یکی مثل امین حیایی هم می گوید این برنامه به شهرت بیشترش کمک کرده است:" با این برنامه در میان مردم و جامعه بیشتر مورد توجه قرار گرفتم و معروف‌تر شدم. عصر جدید به بیشتر و بهتر دیده شدنم کمک بسیاری کرد"

نکته: تعداد برنامه های عصر جدید برای هر سری 47 برنامه است؛26 برنامه مقدماتی،15 برنامه در مرحله دوم،5 برنامه نیمه نهایی و یک برنامه فینال عصر جدید که جمع آن به 47 برنامه می رسد.
 

 

بیشتر بدانید : کار عجیب و غریب امین حیایی در "عصر جدید" + عکس

بیشتر بدانید : عصر جدید، سرگرمی مبتذل یا رنسانس برنامه سازی؟!

بیشتر بدانید : اتفاق عجیب در عصر جدید/ از احسان علیخانی بعید بود!

بیشتر بدانید : وعده احسان علیخانی برای تغییر داوران و تغییرات اساسی در "عصر جدید"

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: iranart.ir