کشف حجاب مجری معروف شبکه سه! + بیوگرافی و عکس ها
در بحبوحه مهاجرت و کشف حجاب سلبریتی های ایرانی اکنون خبر می رسد ناهید لیان که سابقه فعالیت در رادیو و همچنین شبکه سوم سیما به عنوان مجری را دارد نیز کشف حجاب کرده است 

ناهید لیان مجری شبکه سه کشف حجاب کرد 

در بحبوحه مهاجرت و کشف حجاب سلبریتی های ایرانی اکنون خبر می رسد ناهید لیان که سابقه فعالیت در رادیو و همچنین شبکه سوم سیما به عنوان مجری را دارد نیز کشف حجاب کرده است. لیان بعد از قطع همکاری با صدا و سیما به خارج از کشور مهاجرت کرده و با مردی انگلیسی ازدواج کرد.

ناهید لیان و همسرش
ناهید لیان و همسرش

از همان ابتدا وی پس از علنی کردن سکونت خود در لندن، تصاویری از خود و همسرش به نام رابرت را در شبکه های اجتماعی اش منتشر کرد.

بیوگرافی ناهید لیان

​​​ناهید لیان متول ۲۸ مرداد سال ۱۳۶۰ بوده و همانطور که گفته شد در صدا و سیما سابقه گویندگی و مجری گری دارد. در هفته های اخیر تصاویر بی حجاب و گاه نیمه برهنه او در شبکه های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام جنجال آفرین شده است. وی در سال ۱۳۹۴ با مردی به نام رابرت آشنا شده و همان سال پس از ازدواج با وی به انگلیس نقل مکان کرده و در لندن ساکن شد.

کشف حجاب ناهید لیان محری شبکه سه
کشف حجاب ناهید لیان محری شبکه سه

لیان پس از اعلام رسمی ازدواجش با این مرد انگلیس در یک پست اینستاگرامی در این باره چنین نوشت: « تک تک روزهای قشنگی رو که باهم تا به امروز زندگی کردیم یادمه ، ما باهم (ما)شدیم ، ما باهم بزرگ شدیم ، ما باهم ساختیم ، ما باهم کاشتیم و برداشتیم ، ما زندگی برامون یعنی فقط ما ، یعنی خونواده ی خوشگلمون ، خونواده ای که آرامش و شادی ستون اصلیشه ، ما زندگی رو باهم فقط زندگی نمیکنیم ، ما از تک تک لحظه هاش لذت میبریم و این رمز خوشبختیمونه». 

ناهید لیان و همسر خارجی اش
ناهید لیان و همسر خارجی اش


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: rokna.net