لمس صورت نامحرم در سریال آقازاده جنجالی شد! + عکس
سریال آقازاده در قسمت جدید خود نیز جنجالی بود. در یکی از سکانس ها، لعیا زنگنه که نقش شریفه را بازی می کند هنگام صحبت با پسرش حامد تهرانی که نقش او نیز بر عهده سینا مهراد است، صورت او را با دستکش ظرفشویی لمس می کند

سکانس جنجالی لمس صورت نامحرم با دستکش ظرفشویی در سریال آقازاده

سریال آقازاده که این روزها از طریق سرویس خانگی پخش می شود و یکی از پرتماشاگرترین سریال های این بخش به شمار می آید تقریباً در هر قسمت جنجالی تازه می آفریند. در تازه ترین اتفاق عجیب این سریال شاهد هستیم که یکی از شخصیت های زن صورت شخصیت مرد را با دستکش ظرفشویی لمس می کند، ترفندی که برای دور زدن حرام بودن شرعی لمس صورت نامحرم به کار گرفته شده است. در این سکانس لعیا زنگنه که نقش شریفه را بازی می کند هنگام صحبت با پسرش حامد تهرانی که نقش او نیز بر عهده سینا مهراد است، صورت او را با دستکش ظرفشویی لمس می کند.

aghazadehh.jpg
لمس صورت نامحرم در سریال آقازاده

حامد عنقا نویسنده این سریال به خاطر دیالوگ ها و سکانس های بحث برانگیز و گاه بی سابقه سریال های اخیرش به چهره ای بحث برانگیز شده، اگر چه برخی او و نگرش خاصش را نسبت به روابط بین شخصیت ها و به خصوص روابط بین مردان و زنان به چالش کشیده اند. پیش از این سکانس عقد موقت و داستان آش و شکلات سریال آقازاده جنجالی شده بود جایی که در آن یک زن با خواندن صیغه به مدت یک ساعت و مهریه ای که فقط یک شکلات است خود را به عقد موقت یک مرد درمی آورد.

سکانس صیغه موقت در سریال آقازاده
سکانس صیغه موقت در سریال آقازاده

شخصیت زن که راضیه نام دارد (با بازی پردیس پورعابدینی) بر یک ساعته بودن صیغه تأکید می کند و پس از بستن در توسط شخصیت مرد به نام حامد (با بازی سینا مهراد)، بدون چادر در مقابل آینه نشان داده می شود. بعد از خواندن صیغه ی موقت هم راضیه چادرش را می اندازد که این بخش در پلتفرم های پخش آنلاین سانسور شده بود.

بیشتر بدانید : صیغه موقت، شکلات و کاسه آش: واکنش ها به سکانس جنجالی سریال آقازاده + عکس

کارگردانی سریال شبکه نمایش خانگی آقازاده را بهرنگ توفیقی برعهده دارد و تهیه کننده و نویسنده ی آن حامد عنقا است. کار ساخت این مجموعه از سال ۹۸ شروع و پخش آن از تیر ماه ۹۹ در شبکه نمایش خانگی آغاز شد. در این سریال که تا به حال ۱۶ قسمت از آن پخش شده است، ستاره های زیادی نقش آفرینی می کنند از جمله: امیر آقایی، نیکی کریمی، امین حیایی، کامبیز دیرباز، امین تارخ، مهدی سلطانی، جمشید هاشم‌پور، ثریا قاسمی و لعیا زنگنه.

سریال «آقازاده» در ژانر درام اجتماعی و سیاسی داستان یک آقازاده به نام نیما بحری (امیر آقایی) است که تخلفات اقتصادی مرتکب شده و یک مأمور به نام حامد تهرانی (سینا مهراد) که او هم یک آقازاده است، البته با خصوصیاتی کاملاً مخالف تلاش می‌کند تا دست نیما را رو کند.

 

بیشتر بدانید : ماجرای سانسور 15 دقیقه ای سریال آقازاده چه بود؟ + عکس

بیشتر بدانید : تولد لعیا زنگنه در کنار پردیس پورعابدینی بازیگر آقازاده + عکس

بیشتر بدانید : نویسنده سکانس صیغه موقت در سریال "آقازاده": قرار نبوده فضایی اروتیک باشد!

بیشتر بدانید : جدیدترین عکس های سریال آقازاده

بیشتر بدانید : آقازاده تهدید شد! ماجرای اسلحه بدون مجوز در سریال آقازاده + عکس

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: rooziato.com