ازدواج سارا رسول زاده سوژه مهران مدیری شد! + عکس
جدیدترین قسمت از برنامه دورهمی با حضور سارا رسول زاده به روی آنتن شبکه نسیم رفت 

ماجرای مجری دورهمی از آتش زدن کارنامه نمراتش

 شب گذشته مهران مدیری میزبان سارا رسول زاده بازیگر سریال نجلا در برنامه دورهمی بود. رسول زاده درباره شروع فعالیتش گفت: من از ۸ سالگی در کانون پرورش فکری کارم را شروع کردم. نمی‌دانم کانون الان هم مثل آن روز‌ها است یا خیر. به خانواده‌ ها پیشنهاد می‌کنم بچه‌های خود را آنجا ثبت نام کنند؛ چراکه یکی از سالم ‌ترین مکان‌های آموزشی است.

وی افزود: در کانون کلاس سفالگری، شعر، کتابخوانی، تئاتر و ... داشتیم؛ آنجا بود که من با تئاتر آشنا شدم. اولین بار تئاتر را با تئاتر عروسکی آغاز کردم و جایزه عروسک گردانی کشوری گرفتم. تا ۱۸ سالگی در کانون پرورش فکری بودم.

میزان تحصیلات سارا رسول زاده

بازیگر نجلا عنوان کرد: در رشته مدیریت صنعتی دانشگاه تهران تحصیل کردم و التبه هیچ وقت هم از آن استفاده نکردم؛ چراکه همیشه در سالن‌ های تئاتر بودم.

سارا رسول زاده در دورهمی
سارا رسول زاده در دورهمی

رسول زاده گفت: هر چیزی که از دنیای بازیگری یادگرفتم، از علی رفیعی آموختم. برای تحصیل در رشته تئاتر وارد دانشگاه نشدم؛ چراکه دو سال، کلاس‌های تئاتر را گذراندم.

علاقه سارا رسول زاده به جوراب!

این بازیگر سینما و تلویزیون در بخش دیگری از برنامه درباره علاقه اش به جوراب گفت: علاقه خاصی به جوراب ‌ها دارم. چند وقت پیش یکی از دوستانم خانه ما آمده بود. به دلیل اینکه خانه ما سرد است، جوراب پشمی به او دادم. زمان خداحافظی با همان جوراب داشت می‌رفت؛ با کلی معذرت خواهی از او خواستم جوراب را به من پس بدهد. البته جوراب یادگاری خواهرم بود.

کارنامه تحصیلی مهران مدیری

مدیری درباره کارنامه تحصیلی اش گفت: همیشه کارنامه هایم را در مسیر خانه آتش می‌زدم؛ همیشه مادر و پدرم سوال می‌کردند، مگر کارنامه‌ها را به تو نمی‌دهند؟ من می‌گفتم کارنامه چی هست، البته از یک زمان به بعد انقدر نمراتم افتضاح بود که بهتر بود کارنامه را آتش می‌زدم.

رسول زاده گفت: اگر مادر من بود همان کاغذ‌های پودر شده را باهم جمع می‌کرد!

سوال مهران مدیری درباره ازدواج سارا رسول زاده

مدیری درباره ازدواج سوال کرد و رسول زاده گفت: متولد ۱۷ شهریور ۶۸ هستم. به نظرم برای ازدواج زود است. من کوچولوام

اما در ادامه درباره ملاک ‌های ازدواجش توضیح داد: بیشتر دوست دارم طرف مقابلم شنونده خوبی باشد. به نظرم آدم‌ها باید تا ابد دوست بمانند؛ زمانی که عشق از بین می‌رود، تازه رابطه معنا پیدا می‌کند. قطعا تا مدتی آدم جذابیت‌ هایی دارد؛ هنر زندگی کردن زمانی شروع می‌شود که آن جذابیت‌ ها از بین برود. به این معنا که شما خصوصیت یکدیگر را می‌دانید و دوست دارید، کنار هم زندگی کنید. اگر چنین اتفاق بیافتد، من هم ازدواج می‌کنم.

تجربه سارا رسول زاده در سریال نجلا 

رسول زاده درباره سریال نجلا گفت: نقش نجلا خیلی از شخصیت من دور بود، اما به نظرم آمد می‌توانم شخصیتی که دوست دارم را خلق کنم و برای من چالش داشت. از بازیگرانی که با آن‌ها در این سریال کار کردم مثل آزیتا حاجیان بسیار آموختم. نجلا تجربه شیرین، اما بسیار سختی بود.

بیشتر بدانید : ملیکا شریفی نیا، حسام منظور و سارا رسول زاده در نجلا + عکس

مدیری در این بخش گفت: با آزیتا حاجیان ۳۰ سال پیش در پروژه هملت کار کردیم؛ خیلی دوست داریم میزبان این هنرمند خوب در دورهمی باشیم.

در بخش پایانی مدیری درخصوص یازده سیخ جگر خوردن رسول زاده سوال کرد و او با تعجب گفت: آقای مدیری مگر خود شما خوش خوراک نیستید.

مدیری گفت: من شکمو‌ترین انسان جهان هستم و می‌توانم روزی ۱۱ وعده غذا بخورم.

رسول زاده توضیح داد: مگر می‌شود جگرکی رفت و فقط یک سیخ سفارش داد! 

 

بیشتر بدانید : گریم سارا رسول زاده در "هفت" + عکس

بیشتر بدانید : عکس های لیندا کیانی الهه حصاری و سارا رسول زاده در کوروش

بیشتر بدانید : حسام منظور، سارا رسول زاده و آزیتا حاجیان در نجلا + تصاویر

بیشتر بدانید : سارا رسول زاده و حامد شفیع خواه در اجرای کنسرت تئاتر شطّ رنج + تصاویر

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: yjc.ir