نیلوفر مولایی مجری صداوسیما به ایران اینترنشنال پیوست + بیوگرافی و عکس ها
نیلوفر مولایی مجری صداوسیما که در برنامه‌ های مانند حوالی امروز شبکه پنج، اخبار فناوری به عنوان مجری تلویزیون و رادیو حضور داشته است؛ به شبکه‌ تلویزیونی ایران اینترنشنال پیوست

بیوگرافی و عکس های نیلوفر مولایی مجری ایران اینترنشنال

نیلوفر مولایی مجری جوان رسانه ملی، اخیرا با انتشار تصویر کشف حجابش، از ورودش به شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال خبر داد. این چندمین مجری رسانه ملی است که در سال های اخیر به شبکه های فارسی زبان خارج از کشور ملحق می شود.

نیلوفر مولایی پیش از ترک ایران و پیوستن به شبکه ایران اینترنشنال
نیلوفر مولایی پیش از ترک ایران و پیوستن به شبکه ایران اینترنشنال 

مزدک میرزایی، مطرح ترین چهره ورزشی شبکه ۳ سیما است که به شبکه ایران اینترنشنال پیوست و برنامه هتریک را اجرا می کند. نیلوفر مولایی را باید نخستین مجری مهاجرت کرده رسانه ملی در سال ۲۰۲۱ میلادی بدانیم.

نیلوفر مولایی مجری شبکه ایران اینترنشنال
نیلوفر مولایی مجری شبکه ایران اینترنشنال

بیوگرافی نیلوفر مولایی

نیلوفر مولایی ۱۸ تیر ۱۳۷۴ در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته کاردانی بازیگری از دانشگاه سروش و کارشناسی مجری‌گری از دانشکده خبر است. مولایی پس از اتمام تحصیلات خود به عنوان مجری در برنامه صبحگاهی حوالی امروز در شبکه پنجم سیما به عنوان گوینده فعالیت می‌کرد و از آن برنامه مشهور شد.

از وضعیت زندگی شخصی و ازدواج وی خبری منتشر نشده است.

نیلوفر مولایی در نریشن یک برنامه رادیویی در تهران در سال ۹۸
نیلوفر مولایی در نریشن یک برنامه رادیویی در تهران در سال ۹۸

او همچنین به عنوان خبرنگار بخش فناوری و تکنولوژی با زومیت وارد همکاری شد؛ نیلوفر مولایی از سال ۱۳۹۷ به عنوان گوینده اجرای برنامه کافه خبر شبکه پنج را برعهده گرفت سپس در مجموعه نمایشی در کنار هم با محوریت خانواده بازی کرد.

نیلوفر مولایی قبل از ترک ایران
نیلوفر مولایی قبل از ترک ایران

او سپس به عنوان گوینده وارد برنامه رادیو هشت شبکه شما شد و در نمایش‌های رادیویی نیز تجربه بازیگری را به دست آورد، مولایی همچنین سابقه حضور در فیلم سینمایی مرداد به کارگردانی بهمن کامیار را دارد.

فعالیت های بازیگری نیلوفر مولایی  

نیلوفر مولایی به عنوان بازیگر در چندین فیلم حضور داشته که از مهمترین آنها می توان به فیلم سینمایی (مرداد) به کارگردانی بهمن کامیار اشاره کرد و همچنین در فیلم کوتاه (دور نزدیک نزدیکتر) به عنوان یکی از بازیگران اصلی فیلم به هنرنمایی پرداخته است. او با زومجی هم فعالیت داشت.

اروپا گردی های نیلوفر مولایی پیش از پیوستن به ایران اینترنشنال 
اروپا گردی های نیلوفر مولایی پیش از پیوستن به ایران اینترنشنال

 نیلوفر مولایی را پیش از مهاجرت از ایران و پیوستن به شبکه خبری ایران اینترنشنال که در لندن حضور دارد، در برنامه صبحگاهی حوالی امروز شبکه ۵ سیما دیده بودیم. نیلوفر مولایی در برنامه رادیو شب به عنوان مجری و گوینده نیز حضور داشت.

مهاجرت و کشف حجاب نیلوفر مولایی

در دی ماه ۹۹ خبر کشف حجاب و پیوستن این مجری ایرانی به شبکه اینترنشنال در رسانه ها و در فضای مجازی منتشر شد. در سال ۱۳۹۸ از ایران مهاجرت کرد و به شبکه ایران اینترنشنال پیوست و حالا در بخش خبر سیاسی این شبکه در کنار فریبا شیرازی ، طناز خامه ، سیما ثابت و پریسا صادقی و .‌‌.. فعالیت میکند . او بعد از مهاجرت از ایران کشف حجاب کرده و به اکنون یکی از مجریان و گویندگان خبر شبکه اینترنشنال می باشد.

نیلوفر مولایی در لندن
نیلوفر مولایی در لندن

همچنین نیلوفر مولایی در اخبار فناوری به عنوان مجری در شبکه های رادیویی و تلویزیونی نیز حضور داشته است. پیوستن نیلوفر مولایی به ایران اینترنشنال و کشف حجاب او پس از مهاجرت از ایران، اینستاگرام نیلوفر مولایی را در کانون توجه اینستاگردهای ایرانی در روزهای پایانی دی ۹۹ قرار داد.

نیلوفر مولایی هفته ها پیش با انتشار تصاویر کشف حجابش در اینستاگرام، از سفر خود به لندن خبر داد.

اینستاگرام نیلوفر مولایی 
اینستاگرام نیلوفر مولایی

صداوسیمایی ‌ها در ایران اینترنشنال

پیش از این نیز احمد صمدی، خبرنگار سابق صدا و سیما، نیلوفر پورابراهیم، مزدک میرزایی و افراد دیگر نیز با شبکه فارسی زبان ایران اینترنشنال همکاری کردند.

شبکه ایران اینترنشنال

ایران اینترنشنال یک شبکه تلویزیون ماهواره ای ضد انقلاب به زبان فارسی مستقر در شهر لندن است که بر پخش اخبار و برنامه های سیاسی و اجتماعی مربوط به ایران تمرکز دارد. این شبکه، نخستین و تنها تلویزیون خبری ۲۴ ساعته فارسی زبان در خارج از ایران است! پخش برنامه های ایران اینترنشنال از ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ شمسی و مصادف با دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران آغاز شد.

 

تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ