اولین عکس از پشت صحنه سری جدید "سریال دودکش"
سریال دودکش 2 به کارگردانی برزو نیک نژاد یکی از سریال های پرمخاطب در فصل اول است که فیلمبرداری آن به تازگی آغاز و تصاویری از آن منتشر شده است 

سیما تیرانداز و امیرحسین رستمی در پشت صحنه دودکش

سریال تلویزیونی دودکش2 به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی ، مراحل تولید خود را به اتمام رسانده و بازیگران مقابل دوربین قرار گرفتند.

سریال دودکش برای اولین باربه کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی زینب تقوایی در ماه رمضان سال 1392 از شبکه یک سیما پخش شد. این مجموعه با توجه به مضمون کمدی و تکیه کلام های جذاب توانست در رده آثار پرمخاطب جای بگیرد.

سیما تیرانداز یکی از بازیگران اصلی این مجموعه، اولین تصویر از پشت صحنه دودکش2 را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. 

پشت صحنه سریال دودکش
پشت صحنه سریال دودکش

سریال دودکش ، زندگی افرادی را در قالب طنز به تصویر می کشد که با بسیاری از مشکلات مانند مسائل مالی دست و پنجه نرم می کنند.

سیما تیرانداز و نگار عابدی در دودکش
سیما تیرانداز و نگار عابدی در دودکش

برزو نیک نژاد در فصل اول سریال دودکش، به عنوان نویسنده و در فصل دوم کارگردان مجموعه است. پیش از این گفته شده بود که فیلمبرداری این سریال در یکی از استان های کشور به غیر از تهران انجام می شود.

بهنام تشکر و نگار عابدی در سریال دودکش
بهنام تشکر و نگار عابدی در سریال دودکش

بازیگران سریال دودکش 2

هومن برق نورد، سیما تیرانداز، بهنام تشکر، نگار عابدی، امیرحسین رستمی،الناز حبیبی، محمدرضا شیرخانلو و یاس نوروزی بازیگران فصل اول دودکش هستند که در فصل دوم نیز با تغییراتی به همراه بازیگران جدید حضور خواهند داشت.

هومن برق نورد و امیرحسین رستمی در سریال دودکش
هومن برق نورد و امیرحسین رستمی در سریال دودکش

هومن برق نورد و بهنام تشکر و امیرحسین رستمی نقش های اصلی داستان هستند که پس از ساختمان پزشکان و دزد و پلیس، در سری اول و دوم دودکش با هم سریالی طنز و بامزه روایت می کنند. سریال دودکش2 به احتمال زیاد در ماه رمضان سال 1400 به روی آنت شبکه یک سیما خواهد رفت.

 

بیشتر بدانید : آخرین اخبار از سریال "دودکش 2"

بیشتر بدانید : علت نامگذاری سریال دودکش از زبان لطیفی

بیشتر بدانید : بهنام تشکر: بازی من و هومن برق‌نورد در سریال دودکش جواب داده!

بیشتر بدانید : سریال بی‌پولی در سریال دودکش!

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع:namnak.com