از "پایتخت" تا "نون خ": سریال های نوروز 1400 + تصاویر و جزئیات
سال ۹۹ به سرعت در حال پایان است و دیگر چیزی تا آغاز سال ۱۴۰۰ باقی نمانده است. این روزها با وجود همه گیری کرونا مانند هر سال سریال های زیادی برای شبکه های مختلف تلویزیون در حال ساخت است تا در روزهای عید نوروز مخاطبان رسانه ملی را سرگرم سازند 

چه سریال هایی در نوروز ۱۴۰۰ از تلویزیون پخش می شود؟

سریال های «نون خ» ، «همبازی» و «بوتیمار» که برای پخش از شبکه های یک، دو و سه سیما آماده می شوند از گزینه های اصلی پخش نوروزی به حساب می آیند.

علاوه بر این ها، ساخت دو قسمت پایانی فصل ششم «پایتخت» طبق وعده ی اعلام شده از سوی سازندگانش در حال انجام است، اما پخش نوروزی آن تاکنون به طور قطع از سوی تلویزیون تأیید نشده است.

سریال نون خ

فصل سوم سریال کمدی «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی برای پخش از شبکه یک سیما در نوروز ۱۴۰۰ در حال ساخت است. سعید آقاخانی در رابطه با نگرانی هایی که معمولاً در خصوص تکرار موفقیت اولیه ی یک سریال در فصول بعدی آن وجود دارد گفت: «تمام تلاش ما این است که سریال نون خ در فصول جدیدش جذاب تر و مخاطب پسندتر باشد و بتواند مردم را در ایام عید نوروز بیشتر شاد و خوشحال کند.»

بیشتر بدانید : سعید آقاخانی و نمایندگان مجلس در پشت صحنه "نون خ" + تصاویر

فصل سوم سریال نون خ در نوروز 1400
فصل سوم سریال نون خ در نوروز 1400

به گفته ی آقاخانی داستان فصل سوم سریال «نون خ» ادامه فصل دوم است و علاوه بر کرمانشاه و استان کردستان، بخش های کردنشین آذربایجان نیز در آن به تصویر کشیده خواهد شد.

بازیگران این فصل همان بازیگران دو فصل گذشته هستند با این تفاوت که چند بازیگر به این مجموعه اضافه شده اند و در فصل سوم تمرکز بر روی تولید محصولات دارویی بوده و به معرفی این شغل پرداخته شده است.

نکته ی جالب آنکه در فصل جدید سریال «نون خ» بازیگران با ماسک مقابل دوربین می روند. آقاخانی دراینباره گفت: «از آنجا که یکی از شخصیت‌های این سریال بر اساس قصه به کرونا مبتلا شده است بنابراین ما علاوه بر اینکه به موضوع کرونا پرداختیم، تمام صحنه‌ها را با ماسک مقابل دوربین رفته ایم.»

بیشتر بدانید : ساخت "نون خ" زیر برف زمستانی + جدیدترین تصاویر

سریال پایتخت

تصویربرداری دو قسمت پایانی فصل ششم «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم در مازندران آغاز شده است. به گفته ی الهام غفوری، تهیه کننده «پایتخت»، قرار است این قسمت ها عید نوروز روی آنتن تلویزیون برود؛ البته پخش قطعی آن هنوز از سوی شبکه اعلام نشده است.

بیشتر بدانید : خبر خوب محسن تنابنده برای طرفداران پایتخت + عکس

ادامه سریال پایتخت 6 در نوروز 1400
ادامه سریال پایتخت 6 در نوروز 1400

غفوری درباره ساخت دو قسمت پایانی این سریال عنوان کرد: «سال گذشته به دلیل شیوع و گسترش ویروس کرونا، تولید و پخش فصل شش پایتخت ناتمام ماند و ما بر خود وظیفه دانستیم که حتماً دو قسمت پایانی پایتخت ۶ را تولید و پخش کنیم تا پرونده‌ی این فصل بسته شود.»

بیشتر بدانید : از حذف سارا و نیکا تا غیبت ارسطو و بهبود در پایتخت 7 + جزئیات

سریال همبازی

تصویربرداری سریال نوروزی «هم بازی» به کارگردانی سروش محمدزاده در حال انجام است. 

بیشتر بدانید : مریم مومن، دیبا زاهدی و کامران تفتی در سریال عاشقانه هم بازی + تصاویر

سریال همبازی در نوروز 1400
سریال همبازی در نوروز 1400

آتیلا پسیانی از بازیگرانی است که در این سریال به ایفای نقش می پردازد. دیبا زاهدی، کامران تفتی، حسین مهری، مریم مومن، علیرضا استادی و امیر کاظمی از دیگر بازیگران این سریال هستند. سریال ملودرام «هم بازی» سعی دارد به روابط، اشتغال جوانان و هویت نگاه ویژه ای داشته باشد.

سریال بوتیمار

سریال طنز «بوتیمار» به کارگردانی علیرضا نجف زاده دیگر مجموعه تلویزیونی جدیدی است که از گزینه های پخش در ایام نوروز محسوب می شود.

سریال بوتیمار در نوروز 1400
سریال بوتیمار در نوروز 1400

علیرضا نجف زاده نوروز سال ۹۸ سریال «زوج یا فرد» را در شبکه سه سیما روی آنتن برد. «بوتیمار» هم برای پخش از شبکه سه سیما در حال ساخت بوده و در آن از گروهی از بازیگران باتجربه ی عرصه ی کمدی از جمله حمید لولایی، مرجانه گلچین و هدایت هاشمی بهره برده شده است. 

 

بیشتر بدانید : عکس های مرجانه گلچین، حمید لولایی و شهاب عباسی در سریال طنز جدید

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: rooziato.com