اولین تصاویر رسمی از سریال House of the Dragon پیش درآمد بازی تاج و تخت
House of the Dragon یک سریال تلویزیونی درام فانتزی آمریکایی است که توسط George R. R. Martin و Ryan Condal برای HBO ساخته شده است. این پیش درآمد مجموعه تلویزیونی بازی تاج و تخت است و براساس رمان آتش و خون مارتین در سال 2018 ساخته شده است

اولین تصاویر رسمی از سریال خاندان اژدها  

طرفداران مجموعه تلویزیونی پر فروش "بازی تاج و تخت" Game of Thrones اکنون می توانند نگاهی به اولین تصاویر رسمی از پیش درآمد آینده "House of the Dragon" بیندازند. این تصاویر از سوی شبکه HBO منتشر شد. 

این سریال جدید بر اساس کتاب جورج آر.آر مارتین "آتش و خون" Fire & Blood ساخته شده و دوران فرمانروایی خاندان تارگین را حدود 300 سال قبل از داستان "بازی تاج و تخت" (پیش از فرمانروایی دنریس تارگرین) روایت می کند. "بازی تاج و تخت" یک مجموعه فانتزی فوق العاده موفق است که داستان نبرد برای تخت آهنین هفت پادشاهی وستروس را روایت می کند.

در این سریال "اما دی ارسی" Emma D'Arcy در نقش شاهزاده خانم رانیرا تارگرین Rhaenyra Targaryen بازی می کند ، او یک اژدها کش است که انتظار دارد اولین ملکه حاکم وستروس شود. د ارسی پیش از این در مجموعه های تلویزیونی "جویندگان حقیقت" و "حنا" حضور داشته است.

اما دی ارسی Emma D'Arcy و مت اسمیت Matt Smith در House of the Dragon
اما دی ارسی Emma D'Arcy و مت اسمیت در House of the Dragon

مت اسمیت Matt Smith، در نقش وارث تاج و تخت شاهزاده دیمون تارگرین، برادر کوچکتر پادشاه که یک جنگجوی سخت است، بازی خواهد کرد. او یک جنگجو و اژدها کش باتجربه ، عموی رهنیرا و برادر کوچک ویسیریس است. مت اسمیت پیشتر برای بازی در فیلم های "تاج" و "دکتر کی" به شهرت رسیده. 

پدی کانسیداین Paddy Considine در نقش ویسریس من تارگرین . ویسریس که به عنوان "مردی خونگرم ، مهربان و شایسته" شناخته می شود ، توسط شورای لردها برای جانشینی جاهریس تارگرین به عنوان شاه انتخاب شد.

استیو توسن در نقش لرد کورلیس ولاریون ، معروف به "مار دریایی"
استیو توسان در نقش لرد کورلیس ولاریون ، معروف به "مار دریا"

نقش لرد کورلیس ولاریون معروف به "مار دریایی" را استیو توسان Steve Toussaint بازی می کند که پیش از این در "شاهزاده ایرانی" و "قاضی درد" بازی کرده است. او در این سریال ارباب خانه ولاریون ، همچنین به عنوان "مار دریا" و مشهورترین دریانورد وستروس شناخته می شود. 

 اولیوا کوک Olivia Cooke و ریس ایفانز Rhys Ifans در خانه اژدها
اولیوا کوک Olivia Cooke و ریس ایفنز Rhys Ifans در خانه اژدها

اولیویا کوک در نقش آلیسنت هایتاور بازی می کند. وی ملکه وستروس ، دختر اوتو هایتاور Otto Hightower ، همسر دوم ویسریس ، و نامادری رائینیرا که از ویسریس فرزند خودش را دارد. به گفته HBO ، اولیویا کوک در نقش آلیسنت هایتاور ، "زیبا ترین زن در هفت پادشاهی" بازی خواهد کرد. کوک پیش از این در "Sound of Metal" و "Vanity Fair" حضور داشت.

ریس ایفانز Rhys Ifans در نقش  اوتو هایتاور Otto Hightower، پدر آلیسنت ، دست پادشاه ، که به Viserys و قلمرو خدمت می کند. این بازیگر بیشتر برای نقش های "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" و "ناتینگ هیل" شناخته می شود.

سریال House of the Dragon
سریال House of the Dragon

فیلمبرداری این مجموعه ده اپیزودی در آوریل 2021 در انگلستان آغاز شد. در هفته آخر آوریل 2021 ، فیلمبرداری در کورن وال ، انگلیس انجام شد. طبق فهرست تولید، بخشهایی از فصل اول علاوه بر این در اسپانیا و کالیفرنیا فیلمبرداری می شوند.

به نقل از HBO سریال "خانه اژدها"  "House of the Dragon" در سال 2022 اکران خواهد شد. 

 

بیشتر بدانید : اولین تصویر از اژدهای پیش درآمد سریال بازی تاج و تخت منتشر شد

بیشتر بدانید : تفاوت House of the Dragon با "بازی تاج و تخت" چیست؟ + عکس

بیشتر بدانید : بازیگران پیش درآمد سریال "بازی تاج و تخت" مشخص شد + عکس

بیشتر بدانید : اولین تصاویر پیش درآمد "بازی تاج و تخت" + اعلام زمان پخش

 

تهیه و ترجمه : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ