خاطره جالب امیر آقایی از پژمان جمشیدی قبل از بازیگر شدنش + عکس
امیر آقایی در واکنش به آن‌چه در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر در مورد چگونگی ورود پژمان جمشیدی به عرصه بازیگری گفته شد، جایگاه فعلی جمشیدی را کمترین حاصل تلاش سالیان پیشین او دانست

واکنش امیر آقایی نسبت به حرف جنجالی خبرنگار درباره پژمان جمشیدی در جشنواره فیلم فجر

امیر آقایی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در برنامه «پیشگو» نسبت به صحبت‌های جنجالی یک خبرنگار در حاشیه نشست خبری فیلم «خط فرضی» با بازی پژمان جمشیدی در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر واکنش نشان داد. 

بیشتر بدانید : ماجرای سوال توهین آمیز از پژمان جمشیدی در جشنواره فجر چه بود؟!

او در این مورد گفت:

«بگذار تا از گذشته بیرون نیامده‌ایم نکته‌ای کوتاه را که روی دلم مانده است بگویم. بهمن‌ سال گذشته با جمله‌ای در مورد پژمان جمشیدی مواجه شدیم که گمان می‌کنم تک تک همکاران را دلشکسته کرد و این از عزت نفس پژمان جمشیدی بود که سکوت کرد، خندید و به مسیرش ادامه داد.»

پژمان جمشیدی و امیر آقایی در پیشگو
پژمان جمشیدی و امیر آقایی در پیشگو

آقایی با اشاره به خاطره‌ای از سال‌های دور، ادامه داد:
«دلم می‌خواهد به گذشته برگردم؛ سال‌های ۸۰، ۸۱، ۸۲ و... در راهروهای نمور تئاتر شهر از این سالن به آن سالن همیشه جوانی ورزشکار با کتی زرد در ردیف اول بیشتر نمایش‌ها نشسته بود و آن تئاتر را تماشا می‌کرد. نه یک بار، نه دو بار، نه پنج بار. او پژمان جمشیدی بود. خاطرم هست، روزی بازیگری برای نمایشی دیر رسید و تماشاگر در سالن بود و عوامل پشت صحنه این‌سو و آن‌سو می‌دویدند که چه کنیم؟! دستیار کارگردان به شوخی گفت آقای جمشیدی در سالن منتظر است نمایشی ببیند او پنج بار کار ما را دیده است و حفظ است، بروید او را بیاورید!»

او در پایان گفت:
«جایی که امروز پژمان جمشیدی ایستاده کمترین چیزی است برای تلاشی که در سالیان پیشین کرده است. پژمان جمشیدی نه رفیق صمیمی گرمابه و گلستان من است و نه پسرخاله‌ام. او انسانی هدفمند است و اگر من امروز مهمانش هستم به دلیل رویاهای بزرگی که دانه‌دانه‌یشان را تیک زده است روبه‌رویش نشسته‌ام.» 

«پیشگو» برنامه‌ای است با اجرای پژمان جمشیدی که در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود. 


بیشتر بدانید : اشک های پژمان جمشیدی برای علی انصاریان در جشنواره فجر + عکس

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir