چرا "جناب خان" به قطر سفر نکرد؟
 در حالی خبرها از نرسیدن برنامه «جناب‌خان» ویژه جام‌جهانی به گوش می‌ رسد، پیگیری‌ ها نشان می‌دهد شبکه نسیم برنامه‌ ای دیگر را برای این ایام در حال تولید دارد

برنامه‌ ویژه شبکه نسیم برای جام‌ جهانی

به گزارش تسنیم: عروسکِ محبوب «خندوانه» قرار بود در قالب ویژه برنامه‌ی جام‌جهانی به قطر برود و آیتم‌ های ویژه‌ای ضبط شود که با پیگیری‌ های انجام شده گویی این اتفاق به سرانجام نرسیده و «جناب خان» به قطر نمی‌رود.

فراهم نشدن شرایط اعزام تیم برنامه‌ساز در زمان‌بندی مناسب و عدم تولید آیتم‌های اصلی باعث شد که این اتفاق نیفتد.


به گزارش همشهری آنلاین: فرید نیکجو تهیه‌کننده ویژه‌ برنامه‌ای که قرار بود با حضور شخصیت «جناب خان» برای پخش در ایام جام جهانی قطر روی آنتن برود، بیان کرد: ما به لحاظ زمان‌بندی دچار مشکل شدیم و ساخت این برنامه عملاً منتفی است.

او ادامه داد: برای این ویژه‌برنامه که قرار بود در شبکه نسیم به تولید برسد، آیتم‌هایی طراحی شد و بخشی از این آیتم‌ها باید در قطر با حضور عروسک جناب خان تصویربرداری می‌شد، اما زمان‌بندی برنامه به لحاظ موضوعات و آیتم‌سازی دچار مشکل شد.

نیکجو درباره این ویژه برنامه عنوان کرد:
طرحی داشتیم که فضای فوتبالی داشت و جناب خان هم قرار بود آیتم‌هایی در این برنامه داشته باشد که متاسفانه به سرانجام نرسید.

شبکه نسیم برنامه ویژه دیگری نیز برای ایام جام‌جهانی تدارک دیده و در حال تولید و آماده‌سازی است که تیم برنامه‌ساز به قطر اعزام شده که در ایام این رقابت‌های بزرگ بین‌المللی و پیش از آن به انعکاسی متفاوت از این رویداد برای مخاطبان شبکه بپردازد.

جام‌جهانی 2022 قطر از 29 آبان‌ماه آغاز خواهد شد و صداوسیما با اعلامِ شورای ورزش خود برنامه‌ای ویژه را برای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران برای حضورِ بهتر در این رقابت‌ها درنظر گرفته است.

پخشِ بخشی از این ویژه برنامه‌ها این شب‌ها از شبکه ورزش آغاز شده و به زودی شبکه سه رنگِ بیشتری نسبت به جام‌جهانی خواهد گرفت. بقیه شبکه‌ها هم به نوبه خودشان با سبک و سیاقِ متناسب به مأموریت‌هایشان، آثاری را ویژه این ایام روی آنتن خواهند برد.

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: hamshahrionline.ir/ tasnimnews.com