مرسدس از برنامه ی جدید خود برای معرفی کانسپت Sprinter Caravan در Caravan Salon در دوسلدورف آلمان خبر داد. برای رنگ آمیزی این کاروان بزرگ که همانند....
مرسدس از برنامه ی جدید خود برای معرفی کانسپت Sprinter Caravan در Caravan Salon در دوسلدورف آلمان خبر داد.
برای رنگ آمیزی این کاروان بزرگ که همانند یک خونه ی جمع و جور طراحی شده، از رنگ خاکستری متالیک استفاده کرده اند . این کانسپت براساس نسل جدید اسپرینتر با سقف بلند شکل گرفته است. کابین این کاروان همچون قایق های بادبانی لوکس طراحی شده است. در کابین شاهد استفاده از کفپوش خاکستری ، سقف با پوشش آلکانتارا، چراغ های LED،  صندلی های چرم و یک نیمکت هستیم که قابلیت تبدیل شدن به یک تخت دونفره را دارد، هستیم. علاوه براین با اضافه شدن یک تلویزیون و آشپزخانه ای کوچک با یک اجاق گاز و یخچال، دستشویی کوچک و کمدی برای لباس ها شما می توانید این کاروان را بعنوان منزل خود در نظر بگیرید.




اطلاعات فنی در مورد این کانسپت منتشر نشده است، اما شما در نسخه ی استاندارد کاروان اسپرینتر می توانید از موتورهای 4 و 6 سیلندر دیزلی که قدرت آن ها بین 95 تا 190 اسب بخار است، بهره ببرید. همچنین یک موتور 1.8 لیتری 4 سیلندر  مجهز به سوپرشارژر با سوخت بنزین یا گاز طبیعی با قدرت 156 اسب بخار قابل سفارش است.


گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: pedal.ir

مطالب جالب دیگر:
خودرویی که هنگام پارک تا می‌شود! + عکس
تلاش ریحانا برای چاق شدن و اضافه وزن!
چهره متفاوت ایرینا شایک نامزد رونالدو بدون آرایش!! + عکس قبل و بعد از آرایش
چرا دیگر نباید در آب دریای خزر شنا کرد؟
اس ام اس های خنده دار و طنز