پیش بینی درباره وضعیت خودرو ها در 25 سال آینده
شاید برایتان جالب باشد بدانید که 25 سال دیگر در وضعیت خودرو ها و اتومبیل ها چه تغییراتی رخ می دهد. پس با ما همراه شوید.

پیش بینی کیا درباره اتومبیل ها در آینده

شرکت خودروسازی کیا در پیش‌بینی جدید خود درباره آینده فناوری خودروهای تولیدی مدعی شده نیمی از خودروهای فروخته شده در 25 سال آینده خودران خواهند بود.

کیا به منظور گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد حضور خود در بریتانیا پیش‌بینی‌ای از وضعیت صنعت خودرو در 25 سال آینده انجام داده و اگر این موضوع درست باشد دنیای خودرو آن‌گونه‌ای که ما می‌شناسیم تغییری زیاد به خود خواهد دید.

ورای میلیون‌ها خودروهای خودرانی که وارد خیابان‌ها خواهند شد کیا پیشنهاد می‌کند در طی 25 سال بزرگراه‌ها و مسیرهای اختصاصی برای خودروهای خودران ساخته خواهد شد و این وسایل نقلیه قادر خواهند بود تا با جاده ارتباط برقرار کرده و اشیا و دست اندازهای موجود در آن‌ها را تشخیص دهند.

به‌علاوه افزایش خودروهای خودران می‌تواند پایان بلیت‌های پارکینگ و نرخ‌های بالای بیمه‌های ممتاز را نزدیک‌تر کند. این خبر موضوع یاد شده را این‌گونه اثبات می‌کند که چون اکثر خودروهای خودران قادر خواهند بود پیش از یافتن جای پارک مناسب سرنشینان را پیاده کند بنابراین مالکان مجبور نخواهند بود تا برای یافتن جای پارک نگرانی داشته باشند.

علاوه بر این انتظار می‌رود که نرخ بیمه‌ها به شدت کاهش یابد چراکه خودروهای خودران ایمن‌تر از نسخه‌های معمولی خواهند بود و تقریباً تصادفی در کار نخواهد بود.

دکتر فرانک شاو که در تحقیق اخیر کیا همکاری داشته می‌گوید: آینده‌ صنعت خودروها هیجان‌انگیز است و یک دگرگونی از ساخت صنعتی توسط مکانیک‌ها به سمت توسعه‌ی نرم‌افزاری صورت خواهد پذیرفت. در سال 2016 حدس و گمان قابل‌توجهی درباره‌ی رانندگی خودکار وجود دارد. من معتقدم که در 20 سال آینده صنعت خودرو و کمپانی‌های خودروسازی نسخه‌های ایمن‌تر، کاراتر و دوستدار محیط‌زیست با سواری خودران را برای همه به ارمغان خواهند آورد.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: khabaronline.ir