صفحه لمسی جدید در اتومبیل بی ام و bmw که رانندگی را لذتبخش می کند
بزودی در اتومبیل های بی ام و bmw شاهد یک صفحه لمسی خواهید بود که امکانات خاصی را ارائه خواهد کرد.

ویژگی جدید و متفاوت در اتومبیل های بی ام و

خریداران بی ام و bmw به گوش باشید: شما از این پس در بی ام و bmw با یک خودروی حرکتی نهایی روبه رو می‌شوید که سامانه کاملا جدید برای آینده محسوب می‌شود. این حرکت رو به آینده حتی پیچیده‌ترین سامانه "آی‌درایوی” است که در گذشته معرفی شده است.

در نمایشگاه الکتریکی مصرف‌کنندگان در ژانویه آتی بی ام و bmw به معرفی محصولی با نام "عمل مانند صفحه لمسی -مجازی” خواهد پرداخت.

این فناوری با استفاده از حرکات انگشت عمل کرده و تجهیزات مورد نظر فرمان‌های لمسی ارائه شده از سوی راننده را در حرکت خودرو اجرایی می‌کنند.


صفحه لمسی جدید اتومبیل های بی ام و

صفحه لمسی جدید اتومبیل های بی ام و

 

بی ام و bmw نام این فناوری را "لمس هلواکتیو” ‘گذاشته است. این سامانه به رانندگان اجازه می‌دهد با تکان دادن انگشت خود در برابر صفحات لمسی خودروی خود را پیش برند. در این روش دیگر نیاز نیست تا رانندگان تکیه‌گاه خود را ترک کرده و برای ارائه فرمان لمسی تا نمایشگرها خم شوند.

صفحه‌های نمایش لمسی همچنان کاربرد زیادی دارند اما مسلما در مقایسه با سامانه‌های هولوگرامی جذابیت کمتری خواهند داشت. نمایشگرهای لمسی به صورت شناور در مرکز کنسول قرار خواهند گرفت.

این فناوری است که شما در ماشین‌های آینده بی‌ام‌و می‌بینید که احتمالا تمامی دکمه‌ها و اهرم‌ها را از درون ماشین حذف خواهد کرد.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: asriran.com