خودروی زیبا و جذاب هیوندای سانتافه 2019 ! عکس
در آستانه نمایشگاه خودروی ژنو، شرکت خودروسازی «هیوندای» مستقر در کره جنوبی نیز نخستین تصاویر را از مدل جدید «Santa Fe crossover SUV» (هیوندای سانتافه 2019 ) منتشر کرد.

عکس های هیوندای سانتافه 2019

نخستین تصاویر رسمی منتشرشده از «هیوندای سانتافه» تغییرات جسورانه‌ای را در جلوی خودرو نشان می‌دهد که به‌وضوح از خودروی پیل‌سوختی «Nexo» الهام گرفته است.

فناوری «خوشه‌های روشنایی» که هیوندای برای این خودرو در نظر گرفته، نسل چهارم «سانتافه» را به برترین فناوری‌های روز جهان مجهز کرده است. چراغ‌های جلو که هیوندای آن‌ها را «چراغ‌های دوقلو» نام‌گذاری کرده است، از الگویی مشابه «نیسان Juke» و «جیپ چروکی» بهره می‌برد و هایوندایی از آن‌ها در اس‌یووی کوچک خود، «Kona» نیز استفاده کرده است.


تغییر ظاهر هیوندای سانتافه 2019

تغییر ظاهر هیوندای سانتافه 2019

از مشخصات فنی «سانتافه ۲۰۱۹» اطلاعات زیادی در دست نیست، جز آن‌که موتور ۴ سیلندر بنزینی با حجم ۲٫۰ لیتر و چند موتور گازوئیلی برای آن در نظر گرفته شده است. طول بدنه «سانتافه ۲۰۱۹» ۴۷۷۰ میلی‌متر و عرض آن ۱۸۹۰ میلی‌متر اعلام شده است. طول خودروی جدید از مدل فعلی کوتاه‌تر است و چنین به نظر می‌رسد که ظرفیت خودرو ۵ سرنشین در نظر گرفته شده باشد.


نمای داخلی هیوندای سانتافه 2019

hyundai-santa-fe-2019-dashboard.jpg

تصویر منتشرشده از اتاقک خودرو و داشبورد نیز از وجود فناوری‌های هوشمند متعددی برای سهولت رانندگی حکایت دارد. سیستم خودکار پیشگیری از برخورد پشت خودرو، در شرایطی که تشخیص دهد مانعی بر سر حرکت خودرو به سمت عقب قرار دارد، خودکار ترمزها را فعال می‌کند.

دستیار خروج ایمن سرنشینان از خودرو نیز وقتی تشخیص دهد ترافیک اطراف برای خارج شدن سرنشینان ایمن نیست، درب‌های خودرو را قفل می‌کند.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: khabaronline.ir