باور می کنید این قطعات برای فریب شما برروی خودرو های گرانقیمت نصب شده اند!
شاید عجیب به نظر برسد اما قطعاتی برروی بسیاری از خودرو های لوکس و گرانقیمت قرار دارد که کاربردی نیستند!

بدترین قطعات غیرواقعی خودروها

این روزها خودروسازان تمام توان خود را برای جذب خریداران جوان بکار گرفته‌اند. متأسفانه برخی تلاش‌های کمپانی‌ها کار را به جایی می‌رساند که قطعات نصب شده روی محصولات اسپورت اصلاً باعث بهبود هندلینگ یا پرفورمنس آن خودرو نمی‌شوند.

امروز حداقل 7 ویژگی غیرواقعی خودروهای مدرن را خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم که متأسفانه روی شخصیت واقعی خودرو تأثیر منفی داشته و امیدواریم در آینده هرگز آن‌ها را نبینیم!

ورودی‌های هوای غیرواقعی هوندا سیویک تایپ R

هوندا سیویک تایپ R سواری فوق‌العاده‌ای دارد. متأسفانه در طراحی این خودرو کمی اغراق شده است.

این خودروی ژاپنی محبوب دارای ورودی‌های هوای غیرواقعی در بخش جلو و همچنین ورودی غیرواقعی چرخ عقب است.

شاید مهندسان هوندا با اندکی تلاش بیشتر می‌توانستند کارایی این کیت آئرودینامیکی را بالاتر برده و داون فورس بیشتری تولید کنند.

تریم طرح کربن تویوتا راو 4

بسیاری از خودروهای کنونی را می‌توان به خاطر تریم فیبر کربنی غیرواقعی و هولناک مجازات کرد اما به نظر می‌رسد نسل فعلی تویوتا راو 4 بیش از دیگران مستحق سرزنش است. این تریم ظاهر عجیبی نیز داشته و ما را به یاد پوست می‌اندازد.

به نظر می‌رسد وجود چنین تریمی در یک کراس اوور کاملاً دور از ذهن باشد. خوشبختانه نسل جدید راو 4 در راه بوده و تریم های بهتری در کابین دارد.

پدال شیفترهای غیرواقعی کوروت C7 اتوماتیک

این یکی خیلی بد نیست زیرا پدال شیفترها یک هدف را دنبال می‌کنند اما هنوز هم وجود آن‌ها را احمقانه می‌دانیم.

اگر یک کوروت C7 با گیربکس 7 سرعته دستی را سفارش دهید بازهم این پدال شیفترها را پشت فرمان خواهید دید البته آن‌ها کار تعویض دنده را انجام نمی‌دهند و برای خاموش کردن سیستم هماهنگی دور پیشرانه بکار می‌روند و همین سیستم هماهنگی دور پیشرانه نیز یک روش غیرواقعی برای شبیه‌سازی معکوس دادن است.

کیت آئرودینامیک غیرواقعی سنترا نیسمو

یک رویه دیگر که در برخی خودروها دیده شده اما سنترا نیسمو یک نمونه بسیار بد است. این خودروی 188 اسب بخاری نه سریع است و نه در پیست می‌درخشد اما دارای کیت آئرودینامیکی می‌باشد که قطعاً هیچ احساسی را در پی ندارد.

بدترین موضوع اینکه این خودرو از یک دیفیوزر عقب مشابه با GT3 استفاده می‌کند. پلاستیک مشکی زیاد باعث ایجاد پرفورمنس بالا می‌شود؟!

اگزوزهای غیرواقعی آئودی SQ5

بازهم یک رویه نامعمول که متأسفانه روز به روز در محصولات بیشتری دیده می‌شود؛ اما اگزوزهای غیرواقعی آئودی SQ5 واقعاً جلب‌توجه می‌کنند.

آئودی تلاش زیادی داشته تا اگزوزهای این خودرو واقعی جلوه کنند اما هر فردی که یک نگاه به خروجی‌های اگزوز بیندازد سریعاً پی به غیرواقعی بردن آن‌ها می‌برد. آیا واقعاً خواهان یک خودروی اسپورت با این اگزوزها هستید؟

دسته‌دنده غیرواقعی موستانگ اتوماتیک

احساس می‌کنیم فورد تلاش داشته اهرم تعویض دنده موستانگ اتوماتیک شبیه نمونه‌های دستی باشد.

این دسته‌دنده دارای بخش گرد و چرم برای بخش پایینی بوده و درست همانند گیربکس 6 سرعته دستی به نظر می‌رسد البته ما فورد را به خاطر این کار سرزنش نمی‌کنیم و البته ظاهر آن در مقایسه با برخی دسته‌دنده‌های عجیب خودروهای اتوماتیک امروزی جالب به نظر می‌رسد.

صدای اگزوز غیرواقعی ب ام و i8

صدای غیرواقعی سیستم اگزوز که از بلندگوها پخش می‌شود تا تجربه رانندگی لذت‌بخش‌تری را رقم بزند روز به روز در خودروهای بیشتری بکار می‌رود البته هیچ‌یک از این سیستم‌ها به بدی سیستم بکار رفته در ب‌ام‌و i8 نیستند.

این خودروی سه سیلندر در زمان استفاده از بنزین صدایی تولید می‌کند که از خود پیشرانه نبوده بلکه از بلندگوها پخش می‌شود.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: pedal.ir